מפרידנזון מציינים שהשיטה של שימוש בניגרר הידראולי מתבצעת כך שלצורך הפריקה, מציבים את הקוביות בצידי הניגרר, לאחר מכן מורידים את הניגרר עד להצבת המיטען על גבי קוביות הבטון ונסיעה לפנים, תוך השארת המיטען ע"ג הקוביות . יכולת השינוע של הניגרר היא עד 350 טון.
פרידנזון שינעה שני שנאים כבדים מנמל אשדוד למתקן ההתפלה באשקלון
חברת פרידנזון הובילה לאחרונה שני שנאים כבדים מנמל אשדוד למתקן ההתפלה ההולך ונבנה באשקלון. שני השנאים הינן במידות חורגות ובמשקל 125 טון כל אחת. ההובלה מנמל אשדוד לאשקלון התבצעה על ידי ניגרר 12 צירים הכולל 96 גלגלים
00:00 ,12.07.2004
חברת פרידנזון הובילה לאחרונה שני שנאים כבדים מנמל אשדוד למתקן ההתפלה ההולך ונבנה באשקלון.
שני השנאים הינן במידות חורגות ובמשקל 125 טון כל אחת. ההובלה מנמל אשדוד לאשקלון התבצעה על ידי ניגרר 12 צירים הכולל 96 גלגלים. הניגרר הינו הידראולי ומאפשר פריקה עצמית של המיטען על גבי קוביות מבטון ובכך חוסך מנופים שעלותם אלפי דולרים.
מפרידנזון מציינים שהשיטה של שימוש בניגרר הידראולי מתבצעת כך שלצורך הפריקה, מציבים את הקוביות בצידי הניגרר, לאחר מכן מורידים את הניגרר עד להצבת המיטען על גבי קוביות הבטון ונסיעה לפנים, תוך השארת המיטען ע"ג הקוביות . יכולת השינוע של הניגרר היא עד 350 טון.
מפרידנזון מציינים שהשיטה של שימוש בניגרר הידראולי מתבצעת כך שלצורך הפריקה, מציבים את הקוביות בצידי הניגרר, לאחר מכן מורידים את הניגרר עד להצבת המיטען על גבי קוביות הבטון ונסיעה לפנים, תוך השארת המיטען ע"ג הקוביות . יכולת השינוע של הניגרר היא עד 350 טון.
עשוי לעניין אותך
בתי הזיקוק פרסמו מכרז להובלת מכולות/איזוטנקרים מ/אל נמלי אשדוד וחיפה
ועדת הכספים דחתה את ההצבעה על אישור חוק הנמלים
התקדמות בהבנות מול ארה"ב בתחומי קניין רוחני וצבירת כללי מקור
השופט אדלר: יוגב ושני ימשיכו את המו"מ עד ליום שלישי בבוקר
נציגי המשתמשים לשינוע גרעינים בפניה לשר שטרית: יש לבחון מחדש את הרפורמה הנמלים
ג'קי ליין לוקחת חלק בארועי "המהפכה הצרפתית" של המשביר לצרכן