פרידנזון שינעה ציוד עבור בז"ן

החברה טיפלה בשינוע הלוגיסטי של ריאקטורים במשקל של 25 טון מאיטליה. מירב אמסלם: לפרויקטים כגון אלו נדרשת עבודת הכנה מפורטת ותכנון קפדני


00:00 ,29.10.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה טיפלה בשינוע הלוגיסטי של ריאקטורים במשקל של 25 טון מאיטליה. מירב אמסלם: לפרויקטים כגון אלו נדרשת עבודת הכנה מפורטת ותכנון קפדני
 
חברת פרידנזון המתמחה במתן פתרונות ושירותים לכלל שרשרת האספקה, מסרה כי היא זכתה לאחרונה במספר מכרזים משמעותיים ומורכבים מבחינה לוגיסטית.
 
אחד המכרזים האחרונים בהם זכתה החברה שייך לחברת בז"ן במסגרתו טיפלה פרידנזון בשינוע ריאקטורים מחליפי חום מאיטליה לישראל. המכרז כלל בין השאר איסוף הציוד, במשקל של 25 טון, מבית היצרן באיטליה בלוויית רשיונות מיוחדים, המכלה, קשירה, שחרור מהמכס האיטלקי, שינוע ימי לנמל חיפה, טיפול בנמל במסירה ישירה, שחרור מהמכס בישראל ושינוע יבשתי של הציוד לאתר החברה בארץ.
 
הפרויקט כולו, שכלל פתרון מקצה לקצה, בוצע על ידי חברת פרידנזון אייר אנד אושן, ואילו שינוע הציוד בוצע באמצעות ציוד מיוחד של חברת פרידנזון לוגיסטיקה.
 
מירב אמסלם, מנהלת מחלקת פרויקטים מיוחדים בפרידנזון אייר אנד אושן, ציינה כי זוהי רק דוגמה אחת מתוך עשרות מהפעילויות המבוצעות במחלקתה. "מחלקת הפרויקטים מטפלת בכל פרויקט או משלוח שאינו מכולה קונבנציונלית. במחלקה ישנם אנשי מקצוע המכירים את עולם הלוגיסטיקה על בוריו ומסוגלים לתפעל את כל זרועות החברה ולתת פתרון כולל ללקוחות. באופן זה אנחנו מספקים פתרונות לוגיסטיים מורכבים וייחודיים התפורים בדיוק למידות הלקוח".
 
אמסלם הוסיפה כי "בפרויקטים מסוג זה לכל פרט קטן קיימת משמעות ולכן נדרשת עבודה הכנה מפורטת ותכנון קפדני. אני שמחה שאנו עמוסים בעבודה והלקוחות מצביעים ברגליים".