פרידנזון מציעה פתרון חדשני: המכונות יוכנסו למפעל באמצעות רחפות

חברת "פרידנזון" שירותים לוגיסטיים החלה להפעיל רחפות לצורך הכנסת מכונות גדולות (וכבדות במיוחד) למפעלים. הרחפות, אותן מפעילה החברה, פועלות על עיקרון הרמת המטען באמצעות כריות אוויר ודחיפתו לשטח ההתקנה


00:00 ,08.11.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
פרידנזון מפעילה לראשונה רחפות להכנסת מכונות כבדות למפעלי תעשייה; השלימה פרויקטים להכנסת מכונות במשקל כולל של כ 400 טון

חברת "פרידנזון" שירותים לוגיסטיים ממפרץ חיפה, המתמחה בשינוע והעתקת מפעלים בארץ ובעולם, החלה להפעיל רחפות לצורך הכנסת מכונות גדולות (וכבדות במיוחד) למפעלים. הרחפות, אותן מפעילה החברה, פועלות על עיקרון הרמת המטען באמצעות כריות אוויר ודחיפתו לשטח ההתקנה.

החברה השלימה לאחרונה שורה של פרויקטים לשינוע מכונות במשקל כולל של כ- 400 טון בהם השתמשו לראשונה ברחפות בכדי לשנע ולהציב את המכונות הכבדות במקומן.

אבנר בן שפר מנהל הפרויקטים בפרידנזון מסר כי החברה השלימה לאחרונה שורה של פרויקטים לשינוע מכונות במשקל כולל של כ 400 טון, שם השתמשה החברה ברחפות בכדי לנייד ולהציב את המכונות במקומן לאורך קו הייצור.

בין הפרוייקטים ציין בן שפר את פרוייקט השינוע והצבת מכונות להזרקת פלסטיק (2 מכונות במשקל כולל של כ 150 טון), בעבור מפעל פוליזיו מקיבוץ גשר. הפרוייקט כלל את שינוע המכונות דרך הים, פריקתן, העמסתם על נגררים והעברתן למפעל.

בן שפר ציין בנוסף את פרוייקט שינוע והצבת מכונת הזרקה (לחץ של 1,600 טון) במשקל כולל של 115 טון למפעל STEEL-PLAST בעפולה. הפרויקט כלל שינוע, הצבה והבאת קו הייצור לכדי הפעלה.

פרוייקטים נוספים שבהם עשתה פרידנזון שימוש ברחפות הן בפרוייקט לשינוע מכבש במשקל של כ- 50 טון למפעל סודה קלאב, באזור התעשייה מעלה אדומים, ובפרוייקט לשינוע של מכונת MACINO לעיבוד שבבי (משקל כ 60 טון), מנמל חיפה למפעל להבי ישקר בנהריה.