פרידנזון חתמה על זיכרון דברים לרכישת 70% מחברת שילוח בינלאומי ועמילות מכס

פרידנזון תרכוש את פעילות החברה תמורת 37 מיליון שקל ותרכוש בנוסף מבנה מהחברה המוכרת תמורת 7 מיליון שקלים. פרידנזון תעסיק במשך שנתיים את בעלי השליטה בחברה המוכרת ותשלם להם בנוסף 6 מיליון שקלים בתמורה להתחייבות לאי-תחרות


00:00 ,12.08.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

פרידנזון תרכוש את פעילות החברה תמורת 37 מיליון שקל ותרכוש בנוסף מבנה מהחברה המוכרת תמורת 7 מיליון שקלים. פרידנזון תעסיק במשך שנתיים את בעלי השליטה בחברה המוכרת ותשלם להם בנוסף 6 מיליון שקלים בתמורה להתחייבות לאי-תחרות
 
בהמשך לדיווחה של חברת פרידנזון שירותים לוגיסטיים על ניהול משא ומתן לרכישת פעילות שעיקרה בתחום השילוח הבינלאומי ועמילות מכס דיווחה הבוקר חברת פרידנזון על חתימה על זיכרון דברים עם החברה המוכרת ב-9 באוגוסט.
 
בחברת פרידנזון לא ציינו עם איזו חברה מתנהל המו"מ.
 
כזכור, פרידנזון דיווחה כי בכוונתה לערוך זיכרון דברים אשר יאפשר לה תקופה של 30 ימי עבודה לשם עריכת בדיקת נאותות בעקבותיה, בכפוף לאישור דירקטוריון החברה, תוכל להתקשר בהסכם לרכישת הפעילות.
 
כאמור, במסגרת זיכרון הדברים שנחתם ב-9 באוגוסט, הוסכם כי פרידנזון והחברה המוכרת יקימו חברה משותפת חדשה אשר תרכז באופן בלעדי את מלוא פעילותה של החברה המוכרת בתחום השילוח הבינלאומי, עמילות המכס ושירותים נלווים נוספים את פעילות השילוח הבינלאומי של החברה.
 
70% מהונה המשותף של החברה יוחזקו על ידי פרידנזון ו-30% הנותרים יוחזקו על ידי בעלי השליטה בחברה המוכרת, ששמה טרם נחשף כאמור.
 
כמו כן הוסכם בזיכרון הדברים כי פרידנזון תרכוש מהחברה המוכרת מבנה המשמש את פעילותה תמורת סך של כ-7 מיליון שקל וכי החברה המשותפת החדשה תשכור את הבניין מפרידנזון בתנאים שיוסכמו בין הצדדים.
 
כמו כן, החברה המשותפת תרכוש מהחברה המוכרת את הפעילות העסקית והמוניטין ויתר הנכסים במלואם, בכלל זה כל הציוד התפעולי, המשרדי והמחשובי, כלי הרכב וכל יתר הנכסים אשר בבעלות החברה המוכרת תמורת סך כולל של 37 מיליון שקל.
 
על פי הסכם זיכרון הדברים, בעלי השליטה בחברה המוכרת יועסקו בחברה המשותפת לתקופה של שנתיים בתפקיד ובתנאי העסקה זהים לאלו שהיו להם בחברה המוכרת ערב ביצוע העסקה. פרידנזון תשלם לבעלי השליטה סכום של 6 מיליון שקל בתמורה להתחייבותם שלא להתחרות בחברה המשותפת למשך תקופה של 10 שנים.
 
על פי ההסכם, במשך השנתיים הראשונות לא יעשו הצדדים שינויים בהחזקותיהם בחברה המשותפת. בתום תקופה זאת יהיו רשאים המוכרים למכור את אחזקותיהם לפרידנזון תמורת סכום שלא יפחת מ-12.9 מיליון שקל ולא יעלה על 30 מיליון שקל – זאת על פי הרווח הנקי של החברה המשותפת על פי דוחות סוף שנת 2009.
 
פרידנזון שירותים לוגיסטיים פועלת בתחום ההובלות והלוגיסטיקה, בתחום השילוח הבינלאומי וכן בתחום שירותי הקרקע ומספקת שירותים שונים ללקוחותיה בתחומים הללו.