פרידנזון הונפקה היום בבורסה בתל אביב

בכוונת החברה לגייס מהציבור כ-75 מיליון שקל אשר יוצעו במניות ואג"חים. 80% מהיחידות המוצעות הוזמנו מראש על ידי גופים מוסדיים. סך הנכסים של החברה עומד על כ-80 מיליון שקל


00:00 ,06.03.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

בכוונת החברה לגייס מהציבור כ-75 מיליון שקל אשר יוצעו במניות ואג"חים. 80% מהיחידות המוצעות  הוזמנו מראש על ידי גופים מוסדיים. סך הנכסים של החברה עומד על כ-80 מיליון שקל
 
פרידנזון שירותים לוגיסטיים יוצאת היום בהנפקה לבורסה לניירות ערך בתל אביב. בכוונת החברה לגייס כ-75  מיליון שקל מהציבור כאשר 80% מהמניות המוצעות הוזמנו מראש על ידי גופים מוסדיים.
 
פרידנזון שירותים לוגיסטיים פועלת בתחום ההובלות והלוגיסטיקה, בתחום השילוח הבינלאומי וכן בתחום שירותי הקרקע ומספקת שירותים שונים ללקוחותיה בתחומים הללו.

החל מפברואר 2006 בבעלות פרידנזון חברת יורו FR העוסקת בהובלת מטענים ביבשה מישראל לאירופה. כמו כן, באמצעות חברת הבת FSM, פרידנזון מבצעת פרויקט לוגיסטי עבור רשות שדות התעופה לאספקת עגלות כבודה, יחידות בקרה לעגלות וציוד נוסף ומפעילה ומתפעלת אותו בשטחי הטרמינל החדש בנמל התעופה בן גוריון.
 
על פי נתוני התשקיף, המבוסס על הדו"ח הכספי של חודש ספטמבר 2006 (רבעון שלישי), פרידנזון דיווחה על רווח גולמי מאוחד (לא כולל שירותי הקרקע) של כ-16 מיליון שקל במגזר ההובלה והלוגיסטיקה ובמגזר השילוח הבינלאומי. יש לציין כי רווחים אלו הושפעו ממלחמת לבנון השנייה אשר התרחשה בחודשים יולי-אוגוסט והשפיעה על ביצועי הרבעון השלישי. על פי הדו"ח, סך הנכסים של החברה עומד על כ-80 מיליון שקל.
 
רמי פרידנזון, מנכ"ל החברה, ציין כי קצב הגידול הממוצע של החברה עומד על 25% בשנה, החל משנת 2002 ועד היום.
 
בעלי המניות העיקריים בחברת פרידנזון הם רמי ודוד פרידנזון. החל מחודש מאי 2004 החברה חילקה לבעלי המניות שלה דיבידנדים בסכום כולל של 2.5 מיליון שקל.