פרוטרום בחרה בפתרונות האחסנה וההובלה של VLS

Vopak Logistics Services (ר"ת VLS) ופרוטרום חתמו על חוזה לשנה עם אופציה להארכה. לחברה רשת מתקני אחסנה אירופאית הכוללת 250 אלף מ"ר של מחסנים מתקדמים


00:00 ,05.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

Vopak Logistics Services (ר"ת VLS) ופרוטרום חתמו על חוזה לשנה עם אופציה להארכה. לחברה רשת מתקני אחסנה אירופאית הכוללת 250 אלף מ"ר של מחסנים מתקדמים
 
פרוטרום תמציות טעם וריח חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת Vopak Logistics Services והחלה לעשות שימוש באתר אחסון הכימיקלים של החברה הנמצא בנמל אנטוורפן שבבלגיה. מוצרי פרוטרום יאוחסנו, יחולקו ויארזו למטעני משנה ויופצו במשאיות וברכבות ממחסני VLS לכל לקוחות הקבוצה ברחבי אירופה. ההתקשרות בין הצדדים נחתמה לשנה עם אופציה להארכה.
 
VLSהינה רשת מתקני אחסנה אירופאית הכוללת 250,000 מ"ר של מחסנים מהמתקדמים בסוגם, ומתמחה במתן שירותי ניהול הלוגיסטיקה לחברות בענפי הכימיקלים, התרופות, תעשיית המזון וההדברה וחומרים מסוכנים אחרים.
 
בפרוטרום אומרים כי כאשר מדובר על יצוא של כימיקלים ובעיקר כשחלקם מוגדרים כחומרים מסוכנים לא קל למצוא באירופה חברות אחסון שיש להן ניסיון וקבלות בתחום כמו VLS הנחשבת לאחת המובילות באירופה בתחומה. סמנכ"ל השיווק ומכירות של פרוטרום, עובד שפירא, אומר כי הבחירה ב- VLS היא תוצאה של תהליך בדיקה מוקפד ומדוקדק בו נבדקו מספר ספקים, אולם על סמך הניסיון הרב של החברה באחסנה של חומרים מסוכנים, והסטנדרטים הגבוהים של החברה, לא היה צל של ספק בבחירה. "אמנם ישנם עוד חברות  בתחום אבל כשביקרנו שם גילינו מחסנים מרשימים ואיכותיים בסטנדרטים שלא הכרנו עד כה", אומר שפירא.
 
מזה כשנה פועלת בישראל נציגות מקומית ל- VLS שאחראית לאיתור לקוחות פוטנציאלים בשוק הישראלי. פעילות השירותים הלוגיסטיים המתמחים בכימיקלים עבור חברות ישראליות העוסקות בתחום מוערכת בעשרות מיליוני דולרים בשנה. 
 
לדברי אורי ארגמן, נציג הבעלים: "יותר ויותר חברות ישראליות הולכות בעקבות ענקי כימיקלים עולמיים כ- DOW, BASF, ROHM&HAAS, BAYER, כימיקלים לישראל PFIZER, ורבים אחרים המקבלים שירותי אחסנה ולוגיסטיקה ב- Outsourcing מחברת VLS. אנו שמחים לצרף את פרוטרום לרשימה ההולכת ומתארכת של לקוחות VLS ישראליים, שפעילותם בשנה האחרונה כבר חצתה את סף ה- 150,000 טון סחורה המיוצאת לאירופה".
 
לדברי מרגריט סרוויאס, מנהלת השיווק של VLS, "אנו שמחים מאוד על הצטרפותה של חברת פרוטרום לרשימת לקוחותינו הישראלים".VLS מציעה ללקוחות ישראלים שירותים ייחודיים לערבול ואריזת חומרים לפי דרישת הלקוח, טיפול בדוגמאות, וכמובן הפצה מקומית באירופה. בנוסף, VLS מספקת גם שירות ניהול מלאי ואספקה, שירותי נציגות פיסקאלית, עמילות מכס וטיפול בכלל הניירת הנדרשת לפעילות תוך עמידה בתקנים בינלאומיים מחמירים".
 
סרוויאס הוסיפה: "הנציגות שלנו בישראל דרך יוסי כהן, מנכ"ל K+N ישראל ואורי ארגמן, מנהל פיתוח העסקים ב- K+N ישראל הינה יתרון נוסף ומשמעותי על מתחרינו שכן ללקוח המקומי יש בכל עת איש קשר זמין ודובר עברית".