פסיון טקלוג'יקס פתחה סניף מכירות בישראל

פסיון טקלוג'יקס (Psion Teklogix) הקנדית היא חברת בת של תאגיד Psion PLC הנסחר בבורסת לונדון, והיא עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מסופונים מוקשחים (Wireless Systems) לתפעול שרשרת האספקה, השיווק וההפצה של חברות


00:00 ,26.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מסופונים מוקשחים
 
פסיון טקלוג'יקס (Psion Teklogix) הקנדית היא חברת בת של תאגיד Psion PLC הנסחר בבורסת לונדון, והיא עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מסופונים מוקשחים (Wireless Systems) לתפעול שרשרת האספקה, השיווק וההפצה של חברות.
 
כאמור, לאחרונה הקימה החברה נציגות רשמית בישראל. הסניף החדש ישב בתל אביב, והוא יכלול מחלקות שיווק, מכירות ותמיכה טכנית. החברה נמצאת כרגע בתהליכי גיוס עובדים. סגן נשיא החברה לאזור EMEA, ג'קי לוקרייב, הגיע לישראל לסדרה של פגישות עסקיות בכוונה לחתום על חוזים עם חברות מסחריות בישראל.
 
את הסניף הישראלי ינהל גיא פרי, שכיהן עד לאחרונה כמנהל השיווק של החברה באמריקה. פרי ציין, כי החברה זיהתה פוטנציאל גדול מאוד בשוק הישראלי: "אנחנו החברה היחידה בתחום שפתחה נציגות רשמית בארץ. מדובר כאן במעורבות ישירה של החברה בשיווק, במכירות, בתכנון והטמעת הפתרונות בקרב הלקוחות. ההתעניינות במוצרים הייחודיים שלנו גבוהה מאוד ואני מעריך שחוזים משמעותיים יחתמו בתקופה הקרובה. הכניסה שלנו לישראל מהווה הבעת אמון בהתאוששות המשק ובצמיחה העסקית הצפויה בישראל בשנים הקרובות".