פנלפינה – ספק השירותים הגלובלי הטוב ביותר לשנת 2003

מחברת "עמית" נציגתה של חברת "פנלפינה" בישראל נמסר כי חברת השילוח הגלובלית "פנלפינה" זכתה לאחרונה בתואר ספק השירותים הלוגיסטיים, להובלה בינלאומית, הטובה ביותר לשנת 2003


00:00 ,30.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת "עמית" נציגתה של חברת "פנלפינה" בישראל נמסר כי חברת השילוח הגלובלית "פנלפינה" זכתה לאחרונה בתואר ספק השירותים הלוגיסטיים, להובלה בינלאומית, הטובה ביותר לשנת 2003 על ידי ענק האריזות הגלובלי SONOCO .
הבחירה בחברת "פנלפינה" נפלה בעיקר בשל מגוון הפתרונות הלוגיסטיים הייחודיים אותם הציעה החברה במסגרת העתקת מפעל של חברת SONOCO האמריקאית לייצור אריזות, מאוהיו ארה"ב, לברזיל.

חברת "פנלפינה" מבצעת כיום את השלב האחרון של העתקת המפעל. ההעתקה כרוכה בהעברת מכבשי ענק במשקלים חריגים לאזורים אליהם הגישה התחבורתית קשה . בתחילת חודש מאי סיימה החברה את העתקת קו הייצור השלישי מארה"ב לברזיל וכיום היא משלימה את העתקת קו הייצור הרביעי והאחרון.
חברת SONOCO מתמחה בייצור אריזות מתכת קלות לפתיחה, המשמשות מגוון רחב של מגזרי תעשייה המייצרים בעיקר שימורי מזון.

מר אמיר שני, מנכ"ל חברת "עמית", המייצגת בישראל זה 40 שנה את חברת "פנלפינה", מסר בתגובה כי לחברת "פנלפינה" ניסיון רב במתן פתרונות לוגיסטיים במדינות דרום אמריקה בכלל ובברזיל בפרט והיא משמשת כספק השירותים הגלובלי הבלעדי של חברת SONOCO בעשר השנים האחרונות.