"פנלפינה" סינגפור זכתה בהכרה רשמית של ממשלת סינגפור

השלוחה הסינגפורית של חברת השילוח הגלובלית "פנלפינה" קיבלה בתחילת השבוע את ההכרה הגבוהה ביותר של המועצה הסינגפורית לכלכלה ופיתוח - Economic Development Board of Singapore


00:00 ,03.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

השלוחה הסינגפורית של חברת השילוח הגלובלית "פנלפינה" קיבלה בתחילת השבוע את ההכרה הגבוהה ביותר של המועצה הסינגפורית לכלכלה ופיתוח - Economic Development Board of Singapore.
 
בטקס רב משתתפים הוענקה לחברת Panalpina Singapore תעודת ההוקרה הגבוהה "IHQ" עבור תרומתה למרקם הלוגיסטי של סינגפור ותוכניות פיתוח העובדים בהם משקיעה החברה משאבים רבים.
 
הענקת התואר נעשית במסגרת תוכנית העידוד, אשר החלה בשנת 1986, אותה אימצה ממשלת סינגפור במטרה לעודד חברות לוגיסטיות זרות להעביר את מרכזי הפעילות שלהן לסינגפור.
 
ממשלת סינגפור נוקטת במדיניות זו במטרה למצב את המדינה כצומת לוגיסטית מרכזית בדרום מזרח אסיה.
 
בטקס הענקת תעודת ההוקרה ציין יו"ר המועצה הכלכלית הסינגפורית, מר Teo Ming Kian, כי פעילותה של חברת "פנלפינה" בסינגפור מהווה תרומה משמעותית לכלכלת המדינה.
 
הדובר הוסיף כי האמון אותה הביעה חברת "פנלפינה", לאורך שנים, בכלכלת סינגפור מצביע לא רק על ההכרה בכך שסינגפור מיצבה עצמה כצומת לוגיסטית בעלת משקל סגולי רב אלא גם בהון האנושי הסינגפורי המסוגל להעניק לחברות לוגיסטיות גלובליות, כדוגמתה של "פנלפינה" את הערך המוסף הדרוש בעידן הגלובליזציה.
 
חברת פאנלפינה מיוצגת בישראל ע"י קבוצת עמית לוגיסטיקה בינלאומית, למעלה מ- 37 שנים. קבוצת עמית, שהוקמה בשנת 1952 ומונה כיום 180 עובדים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים.