"פנלפינה" חתמה על הסכם למתן שירותי הובלה גלובליים באוויר למטענים בטמפרטורה מבוקרת

חברת השילוח הגלובלית "פנלפינה" (Panalpina) חתמה לאחרונה על חוזה ארוך טווח עם יצרנית מכולות הקירור האוויריות, חברת Envirotainer, אשר במסגרתו תספקנה החברות, למטעני תרופות חיסונים וכד' המחייבים הובלה בקירור, שרשרת הובלה מבוקרת


00:00 ,07.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח הגלובלית "פנלפינה" (Panalpina) חתמה לאחרונה על חוזה ארוך טווח עם יצרנית מכולות הקירור האוויריות, חברת Envirotainer, אשר במסגרתו תספקנה החברות, למטעני תרופות חיסונים וכד' המחייבים הובלה בקירור, שרשרת הובלה מבוקרת הכוללת שירותי הובלה אווירית ואחסון בנקודות הממשק, תוך בקרה מתמדת של רמת הטמפרטורה במכולה האווירית.
 
מר אמיר שני, מנכ"ל חברת "עמית", המייצגת בישראל את חברת "פנלפינה", הבהיר לכתבנו כי לשתי החברות,  Panalpina ו- Envirotainer שיתוף פעולה הדוק מזה שלוש שנים אשר במסגרתן פעלו החברות נקודתית למציאת פתרונות לוגיסטיים למטענים הדורשים הובלה אווירית בקירור אולם זו הפעם הראשונה ששתי החברות פועלות במיזם משותף, במסגרת חוזה גלובלי.
 
עוד הוסיף שני כי הובלת מטעני תרופות וחומרים רפואיים אחרים בקירור הינו אחד מהענפים הלוגיסטיים המורכבים ביותר והדורשים, עקב רגישות המוצרים, בקרה מתמדת של רמת הטמפרטורה.
 
שני הדגיש כי היכרות טובה עם החברות הגלובליות המייצרות תרופות, אותן מלווה חברת "פנלפינה" שנים רבות ולימוד הצרכים הלוגיסטיים של כל חברה, הוא שדחף את חברת "פנלפינה" לפיתוח מערך לוגיסטי מבוקר טמפרטורה, מדלת לדלת.
 
לדעתו של שני הציוד המתוחכם ומערך הבקרה הגלובלי מאפשר ליצרני תרופות, חיסונים, אינסולין, פלסמה וכד' להנות משירות גלובלי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, התפורה לצרכי המוצר ושוק היעד.