פנלפינה הוכתרה "חברת השילוח הטובה ביותר" ע"י החברה הגרמנית Bosch והחברה הסינגפורית Flextronics

לקבוצת השילוח והלוגיסטיקה הגלובלית "פנלפינה" הוענק לאחרונה התואר "best supplier" על ידי שתי חברות מובילות במגזר הטכנולוגי העולמי. לחברת "פנלפינה" הוענק התואר הן על ידי ענק התעשייה הגרמני Bosch Group וחברת האלקטרוניקה הסינגפורית Flextronics


00:00 ,21.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

לקבוצת השילוח והלוגיסטיקה הגלובלית "פנלפינה" הוענק לאחרונה התואר "best supplier" על ידי שתי חברות מובילות במגזר הטכנולוגי העולמי. לחברת "פנלפינה" הוענק התואר הן על ידי ענק התעשייה הגרמני Bosch Group וחברת האלקטרוניקה הסינגפורית Flextronics.
 
בדברי הברכה לחברת "פנלפינה" אמר יו"ר חברת Bosch, מר Franz Fehrenbach, כי איכות השירות הוא הגורם המרכזי בו מתמקדת חברת Boschבבואה לבחון את החברה הזוכה.
 
חברת Bosch אימצה לעצמה, במהלך השנים האחרונות, מדיניות בלתי מתפשרת השואפת לשלמות תפעולית ולוגיסטית. במסגרת מדיניות זו נושא איכות השירות הניתן לחברה, נמדד לאורך תקופה ארוכה באמצעות מספר מדדים.
 
לדברי היו"ר, חברת "פנלפינה" נמדדה ונבחנה לא רק לגבי יכולותיה הלוגיסטיות אלא גם ובעיקר לגבי יכולות הניהול המסוגלות להתמודד ובהצלחה מול בעיות יומיומיות ונמצא כי היא בעלת יכולת להעניק לחברת Bosch שירות אמין, גמיש וללא פשרות.
 
הדובר ציין עוד כי לדעתו, רק חברות בעלות יכולות ניהול וביצוע תשרודנה לצידה של Bosch לאורך זמן.
 
חברת השילוח הגלובלית "פנלפינה" מיוצגת בישראל על ידי קבוצת "עמית".