פנאלפינה/עמית משפרים שירות ליבואני הרכב

מקבוצת עמית לוגיסטיקה נמסר על שיפור השירות ליבואני הרכב ותעשיית הרכב בישראל, על ידי הגדלת קיבולת המטען האווירי מדרום אמריקה. חברת פנאליפינה מתפעלת מטוסי מטען בין דרום אמריקה למרכז ההפצה האירופי בלוקסמבורג ומשם למספר רב של מדינות בעולם ובניהן לישראל. שירות


00:00 ,08.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
שיפור השירות יוריד באופן משמעותי את זמני השינוע ועלותו

מקבוצת עמית לוגיסטיקה, נציגתה הבלעדית של חברת השילוח הבינלאומית פנאלפינה, נמסר על שיפור השירות ליבואני הרכב ותעשיית הרכב בישראל, על ידי הגדלת קיבולת המטען האווירי מדרום אמריקה. חברת פנאליפינה מתפעלת מטוסי מטען בין דרום אמריקה למרכז ההפצה האירופי בלוקסמבורג ומשם למספר רב של מדינות בעולם ובניהן לישראל. שירות זה משפר באופן משמעותי את זמני השינוע ועלותו.

שירות צ'רטר ייחודי זה החל בשנת 2002 ונועד לקצר את זמן ההובלה להבטיח מקום קבוע ושמור בטיסות וקשר קל ונוח להטסה ליעדים שונים בעולם. כתוצאה מגידול בדרישה לשירות זה מדרום אמריקה, החליטה פאנלפינה להגדיל את קיבולת המטען ולהוסיף טיסה בקו.

מר אמיר שני מנכ"ל קבוצת עמית מוסר שחברת פנאלפינה ועמית מובילות בארץ ובעולם בשילוח מטענים עבור יבואני הרכב. " כחברה הדואגת לצורכי לקוחותיה עלינו להקפיד על תהליך של שיפור מתמשך וזה כולל גם הוספת קיבולת עבור מטענם ", סיכם מר שני.