פלטרנספורט תייצג בישראל את חברת הלוגיסטיקה ABX מבלגיה

חברת פלטרנספורט חתמה בשבוע שעבר הסכם לייצוג בלעדי בין חברת פלטרנספורט הישראלית לחברת ABX Logistics, שהיא אחת מחברות השילוח והלוגיסטיקה הגדולות בעולם


00:00 ,26.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת פלטרנספורט חתמה בשבוע שעבר הסכם לייצוג בלעדי בין חברת פלטרנספורט הישראלית לחברת ABX Logistics, שהיא אחת מחברות השילוח והלוגיסטיקה הגדולות בעולם. על פי הסכם זה, תהיה פלטרנספורט הנציגה הבלעדית של ABX בישראל, וחברה ברשת הסוכנים הבינלאומית של החברה.
 
בחודשים האחרונים חיפשה חברת ABX נציגות חדשה בישראל, ולאחר שבחנה מספר חברות שילוח בישראל – בחרה בפלטרנספורט לנציגתה הבלעדית.

מנהל הפיתוח העסקי של פלטרנספורט, יובל טלפיר, מסר כי קבלת הנציגות של ABX משתלבת בתוכניות האסטרטגיות של פלטרנספורט והבחירה ב- ABX התקבלה בשל היקף עסקיה והפריסה העולמית שלה, ומחויבות דירקטוריון החברה לקידום עסקיה.

במעמד החתימה ציין מר אדמונד מוגרבי, מבעלי פלטרנספורט, את ההזדמנות הגדולה של חברת פלטרנספורט בשיתוף פעולה מסוג זה עם חברה עולמית.
 
פרנצ´סקו קמפירוני, מנהל השילוח האווירי של ABX שייצג יחד עם ז'ק דבוס, מנהל רשת הסוכנים העולמית של החברה את ABX בחתימת ההסכם, אמר כי החברה חיפשה, כשותף, חברה ישראלית יציבה ובעלת מוניטין, שמנהליה מחויבים להצלחת השותפות. לדבריו, את כל אלו מצאה ABX בחברת פלטרנספורט.
 
קמפרוני אמר: "מבדיקות שערכה ABX נמצא כי לחברת פלטרנספורט מוניטין בישראל כחברה עם שרות מהמעלה הראשונה, חברה המעניקה ללקוחותיה פתרונות מעולים ומהירים".

בהקשר זה הוסיף טלפיר כי המהלך הנוכחי יעמיד לרשות לקוחות פלטרנספורט ושאר היבואנים והיצואנים בישראל שורה של פתרונות לוגיסטיים חובקי עולם, יחד עם מערכת מידע המקושרת און ליין לכל סניפי ABX בעולם, מערכת המקושרת למערכת היוניפרייט (פיתוח של חברת עמיטל) לניהול שרשרת האספקה שמוטמעת ממש בימים אלו בחברת פלטרנספורט.
 
עפ"י טלפיר, אחד הפתרונות המעניינים והיחודיים שמציעה ABX הינו ביצוא מסין. לדבריו, במסגרת שירות זה, החברה מעבירה מטענים מנמלי סין המרכזיים – שנחאי, קינגדאו, נינגבו ודליאן בהובלה ימית לנמל פוסן בקוריאה, משם בהובלה יבשתית לסיאול, ומסיאול בהובלה אווירית לכל העולם. לדבריו, השינוע בצורה זו מאפשר להוציא במהירות מטענים מסין במחירים מאוד אטרקטיבים ולדלג על ה- back log בנמלי סין האוויריים.
 
חברת ABX נמצאת בבעלות מלאה של חברת הרכבות הבלגית וכיום היא ממוקמת בין עשר חברות השילוח והלוגיסטיקה הגדולות באירופה. בשנת 2004 נבחרה ABX לאחד מ ה- global partners של לופטהנזה. מטה החברה ממוקם בבריסל – בלגיה ומשרדיה פרושים בארבעים מדינות והיא מעסיקה כ-16,000עובדים ברחבי העולם. מחזור החברה בשנת 2003 עמד על 2.3 מיליארד אירו.

חברת פלטרנספורט נמצאת בבעלותן של משפחות מוגרבי ושריג. החברה נוסדה בשנת 1947 ומעניקה שירותי שילוח בינלאומי, עמילות מכס, ביטוח, שירותי בונדד, הובלות יבשתיות, אריזה לחפצים אישיים ואריזת חפצי אומנות.