פלטרנספורט: שירות חדש למטעני שילוח מעל 100 ק"ג

החברה יוצאת בשירות חדש של יצוא ויבוא אווירי ישראל-אירופה למטעני שילוח המשלב את יתרונות הקורייר עם שירות השילוח הבינלאומי


00:00 ,07.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה יוצאת בשירות חדש של יצוא ויבוא אווירי ישראל-אירופה למטעני שילוח המשלב את יתרונות הקורייר עם שירות השילוח הבינלאומי
 
השירות משלב את היתרונות של שירות הקורייר: זמן הובלה קצר יחסית ומחיר ALL-IN, עם היתרונות של שירות השילוח הבינלאומי (Forwarding) עם יחס אישי ועלות נמוכה יותר.
 
יתרונה של שיטת התמחור של שירות זה היא שהמחירים הינם מחירים לק"ג בהתאם ליעד/מקור המשלוח, דבר המקנה פשטות ומהירות הן בציטוט המחיר ללקוח, והן בבדיקת החשבון הסופי של המשלח.
 
המחירים כוללים את כל העלויות וההוצאות מדלת לדלת, או משד"ת לדלת - בהתאם לבחירת הלקוח. בין היתר כולל המחיר גם את עלויות ההובלה היבשתית בארץ ובחו"ל, עלויות ממן, שחרור מכס וההובלה האווירית. למעשה, את כל העלויות למעט ביטוח, מסים והוצאות בלתי צפויות.
 
החברה מדווחת כי השירות החדש מופעל ל/מ המדינות האירופאיות הבאות: אוסטריה, גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, נורבגיה, יוון, בלגיה, פינלנד, דנמרק ושווייץ.
 
שי מוגרבי, מנהל שיווק ומכירות בפלטרנספורט, "אנו מאמינים כי שירות זה יחליף בעתיד את שירות השילוח המסורתי המקובל כיום, שכולל תמחור נפרד לכל פעולה כגון הובלה אווירית, הוצאות נמל, שחרור ממכס הובלה יבשתית וכו'." 
 
חב' פלטרנספורט, בשיתוף סוכנה הבלעדי חברת הלוגיסטיקה הבינלאומית ABX Logistics, תטפל במטעני יצוא החל מאיסופם ממחסני היצואנים בארץ, דרך הובלתם האווירית לאירופה ועד למסירתם ללקוח הסופי, וביבוא - מרגע איסוף הסחורה מהספק באירופה ביבוא ועד הגעתם למחסן היבואן בישראל.
 
את ההובלות היבשתיות באירופה מבצעת EURO-CARGO, חטיבת ההובלות היבשתיות באירופה של ABX Logistics המפעילה מעל 3,000 משאיות הפוקדות ישירות יותר מ-1,000 יעדים בכל יום.