פלטרנספורט קיימה אירוע לציון שיתוף הפעולה עם ABX

חברת השילוח והלוגיסטיקה פלטרנספורט ציינה את תחילתו של שיתוף הפעולה עם רשת הלוגיסטיקה העולמית ABX Logistics בארוע בו לקחו חלק נציגי ABX ומאות מלקוחות פלטרנספורט, ספקים, נציגי חברות תעופה וספנות בישראל


00:00 ,16.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח והלוגיסטיקה פלטרנספורט ציינה את תחילתו של שיתוף הפעולה עם רשת הלוגיסטיקה העולמית ABX Logistics בארוע בו לקחו חלק נציגי ABX ומאות מלקוחות פלטרנספורט, ספקים, נציגי חברות תעופה וספנות בישראל. נציגי ABX, שהכירו לראשונה את הלקוחות, הציגו בפניהם את הרשת הגלובלית והפתרונות הלוגיסטיים של ABX. את האירוע כיבד בנוכחותו הנספח המסחרי בשגרירות בלגיה בישראל מר ג'ינו נלה.
 
מר אדמונד מוגרבי, מבעלי חברת פלטרנספורט, נשא דברים. "כבר בחודשי הפעילות המשותפת הראשונים של פלטרנספורט עם ABX, אנו מרגישים היטב את יתרונות הקשר עם ABX העולמית ואת יכולות הרשת לספק פתרונות לוגיסטיים גלובליים מתקדמים. פלטרנספורט רואה בשת"פ זה הזדמנות יוצאת דופן".
 
הנספח הכלכלי משגרירות בלגיה, מר ג'ינו נלה ,הודה לנוכחים ובירך על שיתוף הפעולה בין חברת ABX הנמצאת בבעלות חברת הרכבות הבלגית והציע את סיוע השגרירות הבלגית בישראל לכל אותן חברות המחליטות לקבוע את בלגיה כשער הכניסה שלהן לאירופה.
 
לאחריו נשא דברים מר יינס טובסינג נשיא ABX בארה"ב, שהציג מצגת קצרה על הרשת הגלובלית והיכולות הלוגיסטיות העומדות כעת לרשות לקוחות פלטרנספורט. מר טובסינג ציין כי חברת ABX תרכז מאמצים לפיתוח הפעילות בשוק הישראלי ובהחלט רואה את הפוטנציאל לגידול ביעד זה.
 
חברת ABX נמצאת בבעלות מלאה של חברת הרכבות הבלגית וכיום היא ממוקמת בין עשר חברות השילוח והלוגיסטיקה הגדולות באירופה. מטה החברה ממוקם בבריסל – בלגיה ומשרדיה פרושים בארבעים מדינות.
 
חברת פלטרנספורט נמצאת בבעלותן של משפחות מוגרבי ושריג. החברה נוסדה בשנת 1947 ומעניקה שירותי שילוח בינלאומי, עמילות מכס, ביטוח, שירותי בונדד, הובלות יבשתיות, אריזה לחפצים אישיים ואריזת חפצי אומנות.
 
בימים אלו שודרגה מערכת המידע בחברת פלטרנספורט - והחברה קלטה את מערכות "היוניפרייט" שפותחו ע"י חברת עמיטל. יובל טלפיר, המנהל המסחרי בחברת פלטרנספורט, ציין כי באמצעות מערכת היוניפרייט המתקדמת מעניקה פלטרנספורט ללקוחותיה שקיפות מלאה לאורך שרשרת האספקה ביבוא וביצוא.