פלטרנספורט: מציעה שירות חדש "איחוד תוך שעה" לקפריסין

חברת השילוח פלטרנספורט החלה לשתף פעולה עם הסוכנות Orbit-Kazoulis בקפריסין. יובל טלפיר, מנהלה המסחרי של פלטרנספורט ציין כי הצטרפותה של קפריסין לאיחוד האירופי והקרבה הגיאוגרפית לישראל יוצרים עבור היצואנים והיבואנים בישראל קירבה של פחות משעת טיסה אחת עד "האי


00:00 ,21.06.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת השילוח פלטרנספורט החלה לשתף פעולה עם הסוכנות Orbit-Kazoulis בקפריסין. יובל טלפיר, מנהלה המסחרי של פלטרנספורט ציין כי הצטרפותה של קפריסין לאיחוד האירופי והקרבה הגיאוגרפית לישראל יוצרים עבור היצואנים והיבואנים בישראל קירבה של פחות משעת טיסה אחת עד "האיחוד האירופי".
 
"במסגרת זו החליטה חברת פלטרנספורט לשדרג את מערך הסוכנים באי השכן והחל מאמצע חודש מאי החלה בשיתוף פעולה עם אחד הסוכנים המובילים בקפריסין - Orbit –Kazoulis", אמר טלפיר.

קבוצת החברות Orbit-Kazoulis הוקמה בשנת 1980 והיא מאגדת בתוכה מספר חברות – כל אחת מובילה בתחומה – המעניקות מגוון רחב של שירותים, בינהם שרותי עמילות מכס, שילוח בינ"ל ביבוא וביצוא, שירותי לוגיסטיקה והפצה, שירותי אקספרס, ניהול פרוייקטים, שירותי אריזה, חפצים אישיים.

טלפיר מציין כי קבוצת החברות פרוסה בקפריסין בלימסול, ניקוסיה ולרנקה, היא מעסיקה למעלה מ 100 עובדים, ובבעלותה 60 רכבים מסוגים שונים ולמעלה מ 7000 מ"ר של מחסנים לוגיסטיים. "הפריסה הרחבה של הקבוצה בקפריסין נותנת ליבואנים והיצואנים הישראלים, באמצעות פלטרנספורט, את האפשרות להינות משירות מהיר ואמין עם פתרונות לוגיסטיים טובים", סיכם.