פילואט לוגיסטיקה מציעה שירותי תשלום מיידי לספק

השירות "נציגות פיסקלית" מאפשר ללקוחות מתן תשלום לספק ברוסיה על המוצר במטבע מקומי או מכירה ללקוח במטבע המקומי


00:00 ,14.08.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

השירות "נציגות פיסקלית" מאפשר ללקוחות מתן תשלום לספק ברוסיה על המוצר במטבע מקומי או מכירה ללקוח במטבע המקומי
 
פילואט לוגיסטיקה הכריזה לאחרונה על שירות חדש ללקוחותיה המורכבים מיבואנים ויצואנים ישראלים הפועלים ברוסיה. השירות, המכונה "נציגות פיסקלית", מאפשר ללקוחות מתן תשלום לספק ברוסיה על המוצר במטבע המקומי (רובל) או מכירה ללקוח במטבע המקומי.
 
פילואט לוגיסטיקה מציעה במסגרת השירות תשלום מיידי לספק או הלקוח ברוסיה על ידי החברה המקומית עבור הסחורה.
 
השירות החדש מאפשר הפחתת עלויות העברה בנקאית לספק הרוסי, אשר דורש תשלום מראש עבור המוצר, וכן לחסוך ללקוח זמן וטרדה הכרוכים בכך. במסגרת זו, החברה מציעה ללקוחותיה לשלם עבור המוצר בישראל, בדרך הנוחה והכלכלית ביותר מבחינתו, כאשר את התשלום בחו"ל תבצע חברת פילואט לוגיסטיקה הרוסית מיידית באמצעות העברה בנקאית פנימית.
 
בחברת פילואט ציינו כי השירות נועד לתת שני פתרונות עיקריים להם זקוקים לקוחות החברה כיום בעבודה מול רוסיה: פתרון כולל בעבודה מול הספק הרוסי, כאשר חברת הלוגיסטיקה לוקחת על עצמה לבצע את כל שרשרת האספקה החל בתשלום על המשלוח וכלה במסירתו. בנוסף, חוסכת החברה את תשלום העמלה של הספק לבנק ברוסיה והפרשי מטבע בעת עסקאות סיבוביות של העברה בנקאית שאינה ישירה.
 
לאחרונה נחתם מזכר הבנות בין פילואט לוגיסטיקה וחברת צים במסגרתו צים תרכוש כ-51% ממניות פילואט לוגיסטיקה. לאחר המכירה תיהפך פילואטלזרוע הלוגיסטית של צים ברוסיה. העסקה תאפשר לפילואטלהשתלב במערך הגלובלי של ZPL.
 
קבוצת פילואטעוסקת במתן פתרונות כוללים בתחום הלוגיסטיקה, סחר והשיווק לחברות הפעילות בשוק הרוסי, או כאלה המבקשות להתחיל ולפעול בשוק זה. בבעלות פילואטחמש חברות לשירותי לוגיסטיקה, סיוע עסקי, שיווק ויצוא ברוסיה. מחזור העסקים של פילואטמסתכם ב-100 מיליון דולר בשנה. החברה מעסיקה כ-200 עובדים. בין לקוחותיה הגדולים של פילואטנמצאים: כתר פלסטיק, נילית, חיפה כימיקלים, ריטליקס, פולגת ועוד.