פטרה ריטרסברגר מ-FedEx: סין והודו על מפת השווקים המתפתחים של החברה

המנהלת המסחרית של אזור מרכז ומזרח אירופה של FedEx הירצתה בפתיחת המושב המקצועי "הובלה אווירית". החברה רכשה לפני כשבועיים את חברת השילוח ההודית Pafex


00:00 ,13.02.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

המנהלת המסחרית של אזור מרכז ומזרח אירופה של FedEx הירצתה בפתיחת המושב המקצועי "הובלה אווירית". החברה רכשה לפני כשבועיים את חברת השילוח ההודית Pafex
 
יוסי אטון, מנכ"ל Fedex ישראל, אירח בישראל לרגל אירוע התובלה והלוגיסטיקה הבינלאומי port2port 2007 את המנהלת המסחרית של אזור מרכז ומזרח אירופה של החברה, פטרה ריטרסברגר.

במסגרת הרצאתה במושב "הובלה אווירית" התייחסה הגב' ריטרסברגר למגמות הבולטות בסחר העולמי, וציינה את רכישתה של חברת Pafex ההודית מלפני כשבועיים.
 
במהלך המצגת המרשימה, שכללה סרט וידיאו קצר בו מוצגים אסטרונאים בחללל המצפים למשלוח שמגיע בחללית של FedEx, ציינה הגב' ריטרסברגר את הפעילות המתרחבת של חברת FedEx בשווקי הודו וסין.
 
המושב המקצועי העוסק בהובלה אווירית משך אליו בכירים מחברות השילוח וההובלה האווירית והוא מתקיים ברגעים אלו באולם הוועידה במרכז האירועים והקונגרסים אווניו. לאחר ההרצאות יתקיים דיון בהשתתפות חברי הפאנל הכוללים את יוסי אטון, מנכ"ל FedEx, אמנון אברהם, מנכ"ל סוויספורט ישראל, אווילן כהן, מנכ"ל FC תובלה בינלאומית, מוטי לוין, מנכ"ל ממן ועוד.
 
נציין כי חברת FedEx נחשבת לחברה הגדולה בעולם לתובלת אקספרס והיא משנעת מיליוני משלוחים מכ- 220 מדינות מדי יום והיא מפעילה קו טיסות מטען יומי לישראל וממנה כבר עשר שנים ברציפות.

בתמונה: יוסי אטון, מנכ"ל חברת FedEx בישראל, הגבק אילנה קפיטולניק, מנכ"ל חברת Globus Gate Group ממארגני האירוע, הגב' פטרה ריטרסברגר, המנהלת המסחרית של אזור מרכז ומזרח אירופה ורני רהב, דובר חברת FedEx.