פורד מעניקה לשנקר את פרס Q1 היוקרתי

חברת Ford Motor Company העניקה לחברת שנקר ארה''ב את תעודת ההערכה Q1, שהיא תעודת ההערכה הגבוהה ביותר שפורד מעניקה לספקיה. תעודת ההערכה Q1, של פורד, מוענקת לספקי שירות בתחומים שונים הזוכים להערכתה הגבוהה של פורד בזכות רמת שירות גבוהה במיוחד תוך שמירה על הדר


00:00 ,21.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת Ford Motor Company העניקה לחברת שנקר ארה''ב את תעודת ההערכה Q1, שהיא תעודת ההערכה הגבוהה ביותר שפורד מעניקה לספקיה. תעודת ההערכה Q1, של פורד, מוענקת לספקי שירות בתחומים שונים הזוכים להערכתה הגבוהה של פורד בזכות רמת שירות גבוהה במיוחד תוך שמירה על הדרישות של פורד באיכות, ביעילות ובשירות.

תעודת ההערכה היוקרתית ביותר של פורד עבור מתן שירות. היא נמסרה בטכס מיוחד, שנערך ב- 25 במרץ 2003 במרכז הלוגיסטי החדש של שנקר בדטרויט.

פורד פיתחה את תוכנית Q1 בזכות קביעת סטנדרטים גבוהים המשקפים ניהול נכון ברמה בינלאומית, תוך מטרה להבטיח איכות גבוהה של שירות שתעמוד בדרישות הלקוח ואף תעבור אותן.

אחד מהשירותים הרבים, שמספקת שנקר לפורד, כולל ניהול משלוחי רכבים מאירופה וצפון אמריקה ליעדים שונים ברחבי העולם. בשנת 2002, נשלחו רכבי פורד ל- 55 מדינות בהן מיוצגת החברה. שנקר אף הקימה מחלקה מקצועית בעלת רמת מומחיות גבוהה במשלוח רכבי פורד, הממוקמת במשרדי פורד בארה"ב. מחלקה זו מורכבת ממומחים בעלי ידע נרחב בשילוח רכב, ונתמכת בתוכנה ייחודית שפותחה בשנקר עבור פורד. מערכת זו מאפשרת שקיפות מוחלטת לגבי כל רכב שנמסר, לאורך כל שרשרת האספקה.

אודות שנקר :
לחברת Schenker מחזור מכירות שנתי של 6.4 מיליארד יורו והיא מעסיקה 35 אלף עובדים בכ- 110 משרדים ברחבי העולם. חברת שנקר הינה אחת הספקיות הגדולות בעולם לשרותי לוגיסטיקה משולבים הכוללים הובלה יבשתית, שילוח אווירי וימי, פתרונות לוגיסטיים וניהול גלובלי של שרשרת האספקה.

חברת Schenker מיוצגת בישראל על ידי חברת אוריין בע"מ.