פדקס בשליחות המלך עבדאללה

חברת Power Positioning זכתה להזמנה יוצאת דופן מארמון המלוכה ירדני, שכללה עט דיגיטאלי המתרגם כתב יד לקובץ מחשב ומקלדת לייזר וירטואלית למחשבי כף יד. ההזמנה נשלחה על ידי שליח מיוחד של חברת FedEx היישר לארמון המלך עבדאללה


00:00 ,28.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת פדקס איפשרה לחברת Power positioning להיענות לבקשתו של המלך עבדאללה ולשלוח לו מוצרים מתוצרתה
 
חברת Power Positioning, המתמחה בשיווק בינלאומי של טכנולוגיות וגאדג'טים חדשניים, זכתה להזמנה יוצאת דופן מארמון המלוכה ירדני. ההזמנה כללה עט דיגיטאלי המתרגם כתב יד לקובץ מחשב (PC Notetaker) ומקלדת לייזר וירטואלית למחשבי כף יד (Virtual Laser Keyboard). ההזמנה נשלחה על ידי שליח מיוחד של חברת FedEx היישר לארמון המלך עבדאללה ברבת עמון, ירדן.
 
אסף יערי, מנכ"ל Power Positioning, אמר היום: "ללא העזרה של FedEx המשלוח הרגיש לא היה מתבצע ואנו אסירי תודה להם על כך. זו לא הפעם הראשונה שאנו שולחים משלוחים רגישים בעולם. אין ספק שיכולתה של פדקס להגיע לכל מקום בעולם במהירות, דיסקרטיות ואמינות מושלמות, סייעה לנו לגדול במאות אחוזים בשנים האחרונות. משלוחים שהיו מגיעים פעם בשבועות או חודשים מגיעים תוך 24 שעות ואף פחות לכל רחבי העולם".
 
יערי הוסיף: "עסק בינלאומי כמו שלנו, הפועל בשוק כל כך תחרותי, יכול להתמקם בישראל ולהתחרות בהצלחה עם חברות מקומיות באירופה, ארה"ב אוסטרליה ובמזרח הרחוק בעזרת חברות כמו פדקס".