ענף השילוח נכנס לאקדמיה – MENLO UNIVERSITY

מגזר השילוח הבינלאומי, כך מסתבר,אינו מפסיק לחדש ולהתחדש. אחד החידושים המרעננים והבלתי צפויים פורסם לאחרונה על ידי חברת השילוח הגלובלית MENLO WORLDWIDE אשר הודיעה, בתחילת השבוע, על הקמתה של אקדמיה ללימוד ענף השילוח הבינלאומי


00:00 ,04.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מגזר השילוח הבינלאומי, כך מסתבר,אינו מפסיק לחדש ולהתחדש. אחד החידושים המרעננים והבלתי צפויים פורסם לאחרונה על ידי חברת השילוח הגלובלית MENLO WORLDWIDE אשר הודיעה, בתחילת השבוע, על הקמתה של אקדמיה ללימוד ענף השילוח הבינלאומי ולימודי הלוגיסטיקה . האקדמיה תפעל בפריסה גלובלית תחת השם MENLO UNIVERSITY.

בהודעה אותה מסרה החברה לרגל פתיחת האוניברסיטה הודגש כי כוונת החברה היא שכל 15,000 עובדי החברה בעולם, יעברו, במסגרת האוניברסיטה, השתלמויות, הדרכות ופעילויות אקדמיות אחרות.
המרכז האקדמי של האוניברסיטה יפעל, בשלב הראשון, מהעיר DAYTON וסניפים נוספים יפעלו בערים פורטלנד, סקראנטון בארה"ב ואמסטרדם, הולנד.

זו הפעם הראשונה שחברת שילוח בינלאומית מודיעה פתיחתה של מערכת אקדמית רב תחומית פנימית אשר תתמקד, בעיקר, בשיפור רמתם המקצועית של העובדים ותמיכה אקדמית גם ללקוחותיה של החברה.
מחברת Maliline Ltd המייצגת את חברת MENLO בישראל, נמסר כי עובדי החברה ישתלבו בהדרגה במהלך הלימודים יחד עם עמיתיהם ממדינות אחרות באזור.

לדעת נשיא חברת "מליליין" מר שמעון ויינבוים, למדיניות ההדרכה של חברת MENLO טמון ערך מוסף רב שאינו מתבטא רק בשיפור מעמדם המקצועי של עובדי החברה אלא גם ובעיקר בהכרת עמיתים ממדינות אחרות ושיפור מערך התקשורת הפנים ארגוני.