עמית לוגיסטיקה עברה למשכנה החדש באיירפורט סיטי

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי קבוצת עמית עברה למשכנה החדש "בניין עמית" בן 5 קומות 3,000 מ"ר, בקריית שדה התעופה באיירפורט סיטי,סמוך לנתב"ג. הבניין הינו בבעלות מלאה של עמית ונרכש בסכום של 4.3 מיליון דולר. בנוסף, השקיעה החברה בגימור הבניין 800 אלף ד


00:00 ,04.11.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי קבוצת עמית עברה למשכנה החדש "בניין עמית" בן 5 קומות 3,000 מ"ר, בקריית שדה התעופה באיירפורט סיטי,סמוך לנתב"ג. הבניין הינו בבעלות מלאה של עמית ונרכש בסכום של 4.3 מיליון דולר.
 
בנוסף, השקיעה החברה בגימור הבניין 800 אלף דולר לרווחת העובדים והאורחים. בבניין הוקם חדר הדרכה מפואר ומשוכלל בו יתקיימו ימי עיון רבים בנושאים מגווונים.

מר אמיר שני, מנכ"ל משותף של הקבוצה, ציין שבמסגרת התחדשותה של עמית, הוקמה יחידת שרות לרווחת הלקוח, כאשר יחידה זו תקושר "און ליין" לכל המחלקות ובכך תשפר את איכות השירות של החברה.

מחברת עמית נמסר כי "בניין עמית מצויד בציוד המתקדם ביותר הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הנדסת האנוש. המעבר למשכן החדש נועד בין היתר להצעיד את החברה לעתיד אתגרי יותר המכתיב שירות בלתי מתפשר".
 
חברת עמית לוגיסטיקה הינה נציגתה של חברת Panalpina שהיא בעלת רשת גלובלית של מרכזים ב- 136 ארצות, מתוכם ב- 74 יש לה 480 משרדים משלה, וב- 62 ארצות יש סוכנים ושותפויות. Panalpina מעסיקה כ-12,000 עובדים ברחבי העולם.