הציוד, שהגיע עבור רכבת ישראל, מיועד להנחת והידוק פסי רכבת לצורך הוספת נתיבים למסילות הברזל הקיימות. פעולת הפריקה ארכה למעלה ל-12 שעות והשתתפו בה 2 מנופים בעלי כושר הרמה חריג
אמיר שני: במסגרת שיתוף פעולה הדוק ומוצלח של מספר חברות שינוע, תחת תיאום ופיקוח רציף של חברת "עמית" וחברת "פנלפינה", הובא ארצה ציוד חריג להנחת פסי רכבת.
ביום שני האחרון, 12 בנובמבר 2007, נפרק בנמל אשדוד מאוניית המכולות "נאוטיק" ציוד חריג בגודלו ובמשקלו עבור רכבת ישראל. הציוד מיועד להנחת והידוק פסי רכבת לצורך הוספת נתיבים למסילות הברזל הקיימות.
הציוד, אשר הובל ארצה על סיפון אניית מכולות רגילה, חייב היערכות לוגיסטית מיוחדת ויוצאת דופן לפריקת הציוד הכבד ברציף המכולות. בפריקת הציוד, פעולה אשר ארכה למעלה מ-12 שעות רצופות, לקחו חלק 2 מנופים בעלי כושר הרמה חריג.
הציוד החריג הונח, לאחר פריקתו, על גבי מוביל מיוחד כדי שניתן יהיה להעבירו ולהניחו על פסי הרכבת בנמל.
רכבת ישראל העמידה לטובת הפרויקט קטר מיוחד להובלת המכונה עד למוסך הרכבת המרכזי בלוד, שם יעבור הציוד הכבד טיפול טרם הכנסתו לעבודה.
מנכ"ל חברת עמית, אשר ניהלה יחד עם חברת פנלפינה את שרשרת השינוע, מר אמיר שני, הביע את הערכתו לכל אלה שלקחו חלק בשינוע המטען החריג ארצה ובשינועו בישראל. שני ציין עוד כי הביצוע המושלם הנו פרי שיתוף פעולה מוצלח של כל החוליות הלוגיסטיות אשר לקחו חלק בהובלה.
עוד ציין מר שני כי חברת עמית, יחד עם חברת פנלפינה, צברו בשנים האחרונות ניסיון תפעולי עשיר בשינוע ציוד כבד וחריג לישראל.
עמית ופנלפינה טיפלו בשינוע ציוד חריג להנחת פסי רכבת
הציוד, שהגיע עבור רכבת ישראל, מיועד להנחת והידוק פסי רכבת לצורך הוספת נתיבים למסילות הברזל הקיימות. פעולת הפריקה ארכה למעלה ל-12 שעות והשתתפו בה 2 מנופים בעלי כושר הרמה חריג
00:00 ,18.11.2007
עשוי לעניין אותך
DHL ישראל מרחיבה פעילות ומגייסת עובדים חדשים
חברת נמל אשדוד תתאם מראש ובכתב מועדי מסירת מטען כללי
נמל אילת: ח"כית אורית נוקד תסייע לנמל בוועדת הכספים בכנסת
צוק לסיטרמן: הנחה את נמל חיפה להמשיך ולקבל מכולות ריקות
המשרד להגנת הסביבה החל לגבש את היטל החופים
ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בנמל חיפה