עמיטל תייצג בארץ את Traxon

עמיטל חתמה לאחרונה על הסכם על פיו תייצג בארץ את חברת Traxon. ההסכם מאפשר לעמיטל לחבר חברות בארץ למערכות Traxon ובאמצעותן לרוב חברות התעופה בעולם.


00:00 ,07.10.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

עמיטל חתמה לאחרונה על הסכם על פיו תייצג בארץ את חברת Traxon. ההסכם מאפשר לעמיטל לחבר חברות בארץ למערכות Traxon ובאמצעותן לרוב חברות התעופה בעולם

הממשק בין משלחי המטען לחברות התעופה כדאי לשני הצדדים. חברות התעופה מקבלות באופן אלקטרוני את שטר המטען וחוסכות הקלדה וטעויות. משלחי המטען מקבלים סטטוסים על משלוחים הנדרשים להם למעקב אחר המשלוחים.

מנכ"ל עמיטל, עדו אמתי, מוסר כי החיבור ל Traxon פתוח לכל חברה המעונינת בכך. לקוחות Unifreight מקבלים את הממשק בנוי בתוך המוצר. בשלב ראשון יתאפשר ללקוחות Unifreight לשדר שטרי מטען לחברות תעופה ולקבל סטטוסים. כמו כן ניתן להעביר נתונים למכס האמריקאי. בכוונת עמיטל להרחיב את הממשק ולאפשר ביצוע Booking ממוחשב ולקבל מידע על Schedules של חברות תעופה ישירות לתוך מערכת Unifreight.

"בממשק שפיתחנו ניצלנו את כל הניסיון שצברנו בנושא בעבר בכדי לתת ללקוחותינו פתרון מקסימלי. כך הצלחנו מצד אחד לשפר את רמת המידע ומצד שני להוריד את עלויות החיבור לחברות התעופה”, ציין אמתי. הוא ציין כי בין היתרונות עלות נמוכה יותר, סטטוסים עתירי אינפורמציה, אמינות גבוהה וחיסכון בזמן.

חברת Traxon שמשרדיה הראשיים נמצאים בפרנקפורט גרמניה, הוקמה בשנת 1991 כשיתוף פעולה של חברות לופטהנזה ואייר פרנס. החברה הוקמה במטרה לספק שירותי מידע על מטענים. כיום ניתן באמצעות מערכות Traxon להתחבר לרוב חברות התעופה בעולם. בשנת 2006 עברו באמצעות המתג של החברה הנ"ל 92 מיליון הודעות, רובן בין משלחי מטען וחברות תעופה.