עמיטל דאטה השיקה מוצר חדש: ספר סיווג ממוחשב

מחברת עמיטל דאטה נמסר על השקת ספר סיווג ממוחשב – יוניפרייט. הגברת גלית רפאלי, מנהלת מכירות ושיווק בחברת עמיטל, מוסיפה כי ספר הסיווג הממוחשב של יוניפרייט מהווה מהפכה, שכן, לראשונה יוכלו העוסקים ביבוא לראות בצורה מרוכזת ונוחה את כל פרטי המכס והנתונים הקשורי


00:00 ,01.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת עמיטל דאטה נמסר על השקת ספר סיווג ממוחשב – יוניפרייט. הגברת גלית רפאלי, מנהלת מכירות ושיווק בחברת עמיטל, מוסיפה כי ספר הסיווג הממוחשב של יוניפרייט מהווה מהפכה, שכן, לראשונה יוכלו העוסקים ביבוא לראות בצורה מרוכזת ונוחה את כל פרטי המכס והנתונים הקשורים בהם. הספר הממוחשב מיועד גם למשתמשים מנוסים המתמחים בסיווג ועבורם מכיל הספר כלי עזר מיוחדים וגם למשתמשים אחרים המעוניינים לבדוק פרטי מכס ונתונים שונים הקשורים למיסוי.

גברת רפאלי מציינת כי ספר הסיווג הממוחשב של יוניפרייט מהווה גם מהפכה בתפיסת העדכון. אין יותר צורך לרכוש אחת לתקופה ספר חדש – הספר הממוחשב מתעדכן אוטומטית ממחשב המכס. ולכן, עובדה זו מהווה חסכון ניכר בעלויות לעוסקים בתחום.

ספר הסיווג הממוחשב של יוניפרייט אינו מסתפק בהצגת נתוני הסיווג בלבד. ניתן באמצעותו לעדכן ולנהל נתונים נוספים. בין היתר תמצא בספר הממוחשב שיעורי מיסים, הסכמי סחר, צווי תעריף, חוקיות יבוא (אישורים, תקנים ורשיונות דרושים), היטל בטחה והנחיות סיווג.

ספר הסיווג הממוחשב של יוניפרייט מכיל כלי עבודה שנועדו להקל על המסווג ועל העוסקים בתחום. בין היתר מאפשר הספר חיפוש לפי טקסט, איתור פרטי מכס או דפדוף, לוח עבודה לריכוז פרטי מכס, הזנת הערות וחיפוש, תיוק פרטי מכס לפי מילות מפתח וחיפוש.