עדכון צו תעריף המכס החדש במערכת הסיווג של יוניפרייט

מחברת עמיטל דאטה נמסר כי כל מי שרכש את מערכת הסיווג הממוחשב כולל עדכון שנתי, יקבל את כל העדכונים הנדרשים בעקבות החלטת המכס על הוצאת צו תעריף חדש. עוד נמסר כי הודעה תשלח מעמיטל מייד לאחר שהעדכון יועבר מהמכס והלקוחות יוכלו למשוך את העדכון באופן אוטומטי


00:00 ,24.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת עמיטל דאטה נמסר כי כל מי שרכש את מערכת הסיווג הממוחשב כולל עדכון שנתי, יקבל את כל העדכונים הנדרשים בעקבות החלטת המכס על הוצאת צו תעריף חדש. עוד נמסר כי הודעה תשלח מעמיטל מייד לאחר שהעדכון יועבר מהמכס והלקוחות יוכלו למשוך את העדכון באופן אוטומטי.

"עמיטל נמצאת לקראת סיום פיתוח אשר יאפשר ללקוחות לקבל עדכונים אוטומטיים ברמה יומית. קבלת עדכון יומי אינה כרוכה בתשלום נוסף ללקוחות אשר רכשו את ספר הסיווג הממוחשב כולל עדכון שנתי", הוסיפה גלית רפאלי, מנהל השיווק בעמיטל.

לדבריה, באמצעות מערכת הסיווג הממוחשב של יוניפרייט, יכולים העוסקים ביבוא לראות בצורה מרוכזת ונוחה את כל פרטי המכס והנתונים הקשורים בהם. "הספר הממוחשב מיועד גם למשתמשים מנוסים המתמחים בסיווג ועבורם מכיל הספר כלי עזר מיוחדים וגם למשתמשים אחרים המעונינים לבדוק פרטי מכס ונתונים שונים הקשורים למיסוי".

עוד נמסר כי ספר הסיווג הממוחשב של יוניפרייט אינו מסתפק בהצגת נתוני הסיווג בלבד. בין היתר, הספר הממוחשב מציג שיעורי מיסים, היטל בטחה, הנחיות סיווג, הסכמי סחר, צווי תעריף, חוקיות יבוא הכוללים אישורים, תקנים ורשיונות דרושים.