סקר הוול סטריט ג'ורנל: TNT אקספרס דורגה מספר 1 בסקר המעסיק הטוב באירופה

דובר TNT ישראל: גם ישראל נמצאת ברשימה הטובה. 95.5% מעובדי החברה בישראל הביעו שביעות רצון כוללת ממקום העבודה - מהגבוהים ביותר בין סניפי הקונצרן בכל העולם


00:00 ,27.06.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
דובר TNT ישראל: גם ישראל נמצאת ברשימה הטובה. 95.5% מעובדי החברה בישראל הביעו שביעות רצון כוללת ממקום העבודה - מהגבוהים ביותר בין סניפי הקונצרן בכל העולם

חברת הבלדרות TNT אקספרס הבינלאומית זכתה לאחרונה להישג משמעותי, לאחר שדורגה כמספר 1 בסקר שנערך ע"י "Hewitt Associates", חברה אמריקאית מובילה בתחום משאבי אנוש, ייעוץ ומחקרים, אשר קבע כי החברה הינה המעסיקה הטובה ביותר באירופה.

הסקר, אשר נערך בשיתוף המגזין הכלכלי וול סטריט ג'ורנל, נערך בקרב כ 27,000 עובדים מקשת רחבה של מפעלים וחברות עיסקיות באירופה.

דובר TNT ישראל ציין כי מסתבר שגם בסניף הקונצרן בישראל חושבים ופועלים באופן דומה. לדבריו, מסקר שביעות רצון עובדים שניערך לאחרונה ב"TNT ישראל" עולה כי מידת שביעות הרצון הכללית של עובדי החברה עמדה על 95.5% מהגבוהים בסניפי TNT בכל רחבי העולם.

על פי הסקר, 95.2% מעובדי החברה מרוצים ביותר מהתנאים וסביבת העבודה ביחס לחברות אחרות בהם עבדו בעבר, 98% דירגו את TNT כמעסיק מעל הממוצע בהשוואה לחברות אחרות בהם עבדו בעבר, 98.5% מהעובדים מאמינים כי לחברה תוכניות ברורות לטווחים הקצר והארוך.

עוד נמסר כי כ- 93% מאמינים שהחברה מגייסת עובדים איכותיים ו- 97% חושבים כי קיימת עבודת צוות פורייה בין המחלקות ובתוכן. ולבסוף, 93% מהעובדים מאמינים כי לחברה גישה אחראית וחיובית בקשרים עם הקהילה.

חברת TNT ישראל פועלת מאזור התעשייה בלוד ומעסיקה כ- 100 עובדים. בעת האחרונה גייסה החברה עוד 10 עובדים נוספים לצורך הרחבת מערך השירות והטיפול בלקוחות.