סקר Unisys Air Cargo מגלה גידול משמעותי בהזמנות מקוונות

הזמנות אלקטרוניות של מטענים אוויריים ממשיכות לגדול במהירות לפי סקר Chicken&Eggהשנתי השלישי של ספקי לוגיסטיקה מובילים במשלוחים בינלאומיים, שבוצע ע"י שירותי פורטל קארגו (CSP) בתפעול יוניסיס – שירות הזמנות וניהול משלוחים אלקטרוני.


00:00 ,27.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

הזמנות אלקטרוניות של מטענים אוויריים ממשיכות לגדול במהירות לפי סקר Chicken&Egg השנתי השלישי של ספקי לוגיסטיקה מובילים במשלוחים בינלאומיים, שבוצע ע"י שירותי פורטל קארגו (CSP) בתפעול יוניסיס – שירות הזמנות וניהול משלוחים אלקטרוני.
 
הסקר, שבוצע בקרב  450 משלחי מטענים בינלאומיים, בחן נקודות מבט נוכחיות על הזמנות אלקטרוניות בתעשיית המטענים האוויריים.
 
מנחם בוסטין, מנכ"ל יוניסיס ישראל, אומר כי שמו של הסקר; "הביצה והתרנגולת", מתייחס לצורך ההדדי של משלחי מטענים וחברות תעופה להשתמש בשירותים מקוונים (Online) עבור הזמנות, למרות שכל צד מצפה בדרך כלל שהאחר ינקוט בצעד הראשון.
 
הסקר ביקש ממשלחים לציין את האחוז של הזמנות המטענים שלהם המבוצע אלקטרונית כיום ואת ציפיותיהם לעוד שנה מעתה.

30 אחוז מהמשיבים מבצעים כיום את מרבית הזמנות המשלוחים שלהם אלקטרונית. יותר מכפליים (64 אחוז) מצפים לבצע הזמנות במקוון באמצע 2006. זאת בהשוואה לסקר של 2003 בו רק 10 אחוז מהמשיבים דיווחו על ביצוע מקוון של מרבית הזמנותיהם, מה שמוכיח את הביטחון שיש עתה למשלחי מטענים אוויריים בטכנולוגיה.
 
המשיבים התבקשו לדרג את החשיבות של הזמנות מקוונות. רוב מכריע של המשיבים ייחסו ערך גבוה מאוד ליכולת לביצוע אלקטרוני של עסקים – 90 אחוז מהמשיבים דירגו בין "בעל ערך" ל"רב ערך".

ארבע הסיבות העיקריות שצוינו לכך כללו: היכולת לבצע הזמנות 24 שעות ביממה, מהירות גבוהה יותר לעומת טרנזקציות טלפוניות, מעקב טוב יותר על היסטוריית הזמנות, וקלות רבה יותר בביצוע עסקים עם חברות תעופה המציעות שירותים מקוונים.  
 
תוצאות מלאות של הסקר זמינות ב: CargoPortalServices.com.