סוניגו העבירה את פיל קולינס לדובאי

אתמול, לאחר סיום הופעתו של פיל קולינס בישראל, העבירה חברת השילוח הבינלאומית "סוניגו", אשר התמחתה בשינוע מופעים בינלאומיים ולהקות אומנותיות, את מטענו של הזמר פיל קולינס למסוף המטענים של ממן ומשם לדובאי, יעד הופעתו הבא של קולינס


00:00 ,09.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר סיום הופעתו של פיל קולינס בישראל העבירה חברת השילוח הבינלאומי "סוניגו UTS UNIGROUP" את מטענו ליעד ההופעות הבא בדובאי
 
אתמול, יום שלישי, לאחר סיום הופעתו של פיל קולינס בישראל, העבירה חברת השילוח הבינלאומית "סוניגו", אשר התמחתה בשינוע מופעים בינלאומיים ולהקות אומנותיות, את מטענו של הזמר פיל קולינס למסוף המטענים של ממן ומשם לדובאי, יעד הופעתו הבא של קולינס.
 
הציוד אשר שקל למעלה מ – 120 טון וכלל ציוד הגברה, כלים, תאורה ואביזרים, הועמס על מטוס אנטונוב 124 אשר נחכר במיוחד להעברת הציוד.
 
מנהל הלהקה הביע קורת רוח רבה מפרק הזמן הקצר שבמסגרתו ביצעו עובדיה של חברת סוניגו יחד עם עובדי ממ"ן את עבודת הפריקה וההעמסה וציין כי,מניסיונו, פרק הזמן שבו בוצעה העמסת הציוד היה הקצר ביותר בהשוואה לפעולות זהות שנעשו במקומות אחרים בעולם.
 
חברת "סוניגו UTS UNIGROUP " היא אחת מהמובילות בישראל בתחום המופעים הבינלאומיים השילוח הבינלאומי, הלוגיסטיקה והאריזות לשוק המקומי והבינלאומי.
 
החברה, אשר נוסדה בשנת 1987 נמצאת בבעלות מלאה של משפחת סוניגו. חברת "סוניגו" מתמחה באריזה ושילוח חפצים אישיים. במהלך העשור האחרון, בהן התמקדה החברה בניתוב משלוחי חפצים אישיים, זכתה למוניטין רב בארץ ובעולם בזכות איכות השירות הגבוהה ומגוון השירותים  חובקי העולם שהיא מציעה מדלת לדלת.