סגן נשיא חברת Schenker במרכז יום עיון שערכה אוריין

הכנס משך למעלה מ-150 מנציגי חברות גדולות במשק כגון טבע, תרו ואגרקסקו. ביום העיון חשפה אוריין שיטה חדשה לשימוש ביריעות תרמיות במכולות מלאות וחלקי מכולות לשמירה על טמפרטורה


00:00 ,16.01.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

הכנס משך למעלה מ-150 מנציגי חברות גדולות במשק כגון טבע, תרו ואגרקסקו. ביום העיון חשפה אוריין שיטה חדשה לשימוש ביריעות תרמיות במכולות מלאות וחלקי מכולות לשמירה על טמפרטורה
 
חברת אוריין ערכה היום כנס בנושא לוגיסקה תחת השם "חדשנות בעולם הלוגיסטיקה". הכנס נערך בגני אורנים בתל אביב ומשך אליו למעלה מ-150 איש בהם נציגים מהחברות המובילות במשק הישראלי בהם חברת טבע, תרו, ד"ר פישר, שופרסל, אגרקסקו, ונציגים מחברות הרכב כגון יונדאי, לובינסקי ורבים אחרים.
 
בין הדוברים בכנס אוריין נציין את ד"ר וולפנג דרגר, נציג חברת Schenker העולמית, אשר התמקד בדבריו במגמות ושינויים גלובליים בתחום השילוח הימי. ד"ר דרגר דיבר על הפיתוח המהיר של שירותי השילוח הימי בחברת Schenker, אשר מהווה כיום כ-23% מסך הפעילות של החברה – דבר הממקם אותה במקום השלישי בעולם מבחינת נפח הובלה. לשם המחשה ציין ד"ר דרגר כי בשנת 2001 הובילה החברה כחצי מיליון TEU, בשנת 2005 הובילה החברה קרוב למיליון TEU ואילו בשנת 2006 החברה הובילה כבר מעל למיליון TEU. 
 
ד"ר דרגר דיבר בנוסף על ביטול שיטת הקונפרנסים הימיים באירופה, אך הודה כי כעת קשה להעריך את השפעת ביטול הקונפרנסים על תעשיית הספנות.
 
דובר נוסף בכנס היה ד"ר רוברט הברקון, סגן נשיא מוצר ושיווק בחברת Q Sales and Leasingאשר דיבר בעיקר על הפתרון הייחודי שפיתחה החברה – יריעות תרמיות לוויסות טמפרטורות במכולות אותו ניתן ליישם על מכולות מלאות וחלקי מכולות. ד"ר הברקון, אשר ציין כי חברת מקדונלס הינה אחת הלקוחות הגדולים שלו, הוסיף כי במקרים רבים אין צורך במכולה מקוררת אלא בפיתרון מיידי ומקומי אשר חוסך בעלויות ואינו דורש גיוס מכולה מקוררת הידועה במשקלה הכבד.  
 
בין הדוברים הנוספים בכנס נציין את דוד חורי, ממונה יצוא בכיר מהנהלת המכס, אשר דיבר על תהליכי המכס, ועיתונאי נחמיה שטרסלר.