נציג Schenker סין: "החברה התחייבה על אפס תקלות באולימפיאדה"

החברה, אשר עמדה גם מאחורי הפקת אולימפיאדת אתונה, מטפלת בשילוח ושינוע רוב הציוד שמגיע לאולימפיאדת ב'ייגין 2008


00:00 ,27.02.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה, אשר עמדה גם מאחורי הפקת אולימפיאדת אתונה, מטפלת בשילוח ושינוע רוב הציוד שמגיע לאולימפיאדת ב'ייגין 2008
 
יובל פרלמן, מנהל מחלקת מטען אוויר בחברת Schenker סין, הגיע לאירוע התובלה והלוגיסטיקה הבינלאומית port2port 2008 היישר מבייג'ין, וזאת על מנת לספר לבאי הוועידה על מורכבותו של ההליך הלוגיסטי העומד מאחורי הפקת אירוע הספורט הגדול בעולם – אולימפיאדת בייג'ין 2008.
 
מר פרלמן הימם את הנוכחים כשהחל לשלוף את המספרים איתם מתמודדת חברת shcnker סין, וזאת, כדבריו, עם התחייבות לאפס תקלות. יש לזכור כי מדובר בחברה שעמדה מאחורי התהליכים הלוגיסטיים והפקת אולימפיאדת אתונה 2004.
 
סין, אומה של למעלה ממיליארד תושבים, תתמודד עם זרם של למעלה מחצי מיליון איש שיגיע לבייג'ין לרגל המשחקים האולימפיים בחודש אוגוסט הקרוב, וזאת בתקופה של שלושה שבועות! על מספר זה  נימנים כ-10,000 אתלטים שישתתפו בכ-28 ענפי ספורט שונים. בנוסף לכך יגיעו כ-17 אלף עיתונאים, צלמים ואנשי צוות שיסקרו את אירוע הספורט אשר עיני כל העולם נשואות אליו.
 
בחברת שנקר, אשר זכתה במכרז לאספקת השירותים הלוגיסטיים לאולימפיאדה, וזאת כאמור על רקע הניסיון הרב שיש לה בתחום (לחברה מחלקת ספורט ייחודית לנושא), החלו בהיערכות לאירוע כבר בשנת 2005, ובנו לוח זמנים מהודק אשר יש לעמוד בו ללא עיכובים.
 
לדברי פרלמן, כל הציוד שהגיע לרגל האולימפיאדה במהלך ששת החודשים האחרונים אמור לעזוב את סין תוך שניים-שלושה ימים מסיום המשחקים (לאחר סיום אולימפיאדת הנכים). לדברי פרלמן, עדיין לא הובהר סופית על ידי השלטונות המקומיים האם תתאפשר נחיתתם של מטוסי מטען בבייג'ין עצמה או שמא יופנו המטוסים לעיר סמוכה – וזאת עקב תנועת הנוסעים הרבה לעיר.
 
מר פרלמן הוסיף כי מעבר לכך, העבודה מול השלטנות הסיניים אינה פשוטה אך החברה זוכה לשיתוף פעולה יוצא דופן בכל נושא היתרי היבוא והיצוא וכי עד חודש מרץ 2009 מרבית הציוד יוכל לעזוב את סין ללא צורך באישורים נוספים.