ניולוג תסיים ההתקשרות עם EXEL

לאחר חודשים של ספקולציות, עכשיו זה רשמי: חברת ניולוג תסיים בחודשים הקרובים את ההתקשרות שלה עם ענקית הלוגיסטיקה EXEL. אתמול שיגר יוחנן וולך, מנכ"ל ניולוג, מכתב אל לקוחות החברה בה הוא מעדכן על סיום ההתקשרות עם EXEL ועל ההערכות להתקשרות עם חברת לוגיסטיקה חלו


00:00 ,20.03.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר חודשים של ספקולציות, עכשיו זה רשמי: חברת ניולוג תסיים בחודשים הקרובים את ההתקשרות שלה עם ענקית הלוגיסטיקה EXEL.
 
המיזוגים העולמיים משפיעים לרוב על השוק הישראלי ולעתים מביאים ל"פרידות" מקומיות. כך קורה גם הפעם כשבעולם מתבצעת עסקת ענק שבמסגרתה ממזגת קבוצת DPWN (ר"ת Deutsch Post World Net) את החטיבה הלוגיסטית שלה עם ענקית הלוגיסטיקה EXEL ובארץ, מסיימת בעקבות כך חברת ניולוג את ההתקשרות עם EXEL.
 
אתמול שיגר יוחנן וולך, מנכ"ל ניולוג, מכתב אל לקוחות החברה בה הוא מעדכן על סיום ההתקשרות עם EXEL ועל ההערכות להתקשרות עם חברת לוגיסטיקה חלופית. "בעקבות רכישת חברת EXEL, סוכננו הבינלאומי, על ידי חברת Deutsche Post, ההתקשרות בין ניולוג לחברת EXEL אמורה להסתיים בתהליך שיימשך מספר חודשים. במקביל, אנו נערכים להתקשרות עם סוכן בינלאומי חדש, מהגדולים בענף", כתב וולך.
 
כזכור, בדצמבר 2005 השלימה קבוצת DPWN את רכישת ענק הלוגיסטיקה הבריטי EXEL, ובכך היא הפכה, ככל הנראה, לספקית הגדולה בעולם לשירותי שילוח ולוגיסטיקה בים ובאוויר. DPWNשילמה סך של 18.35 אירו למנייה, מה שסיכם את הרכישה על סך של 5.6 מיליארד אירו.
 
בישראל צפוייה חברת FC (פליינג קרגו), שלה יש שותפות אסטרטגית עם DHL Danzas Air & Ocean - הזרוע הלוגיסטית של קבוצת DPWN, להינות מפירות המיזוג העולמי ולקבל על עצמה את הפעילות של חטיבת הלוגיסטיקה המורחבת.
 
יש לציין שבברבעון הראשון של 2006 צפוייה החטיבה הלוגיסטית המורחבת והממוזגת של הקבוצה לפעול תחת שני מותגים לוגיסטיים: DHL Exel Supply Chain ו- DHL Global Forwarding, במקום המותגים הקודמים.
 
כמו כן, כפי שכבר פורסם בחודש ינואר השנה, במהלך החודשיים האחרונים מתנהלים מגעים בין חברת טרנסכלל סחר לבין חברת ניולוג לבחינת אפשרות למיזוג פעילות הצדדים. המגעים למיזוג הינם ראשוניים בלבד ולפיכך טרם הוסכמו מנגנון המיזוג, שווי החברות לצורך המיזוג, אופן ביצוע המיזוג ולוח הזמנים לביצועו.
 
בכל מקרה, יוחנן וולך, מנכ"ל ניולוג, בחר לשגר מסר אופטימי ללקוחות: "חברת ניולוג מתחייבת לשמור על רמת השירות והמקצועיות לה הורגלתם לשביעות רצונכם המלאה".