ניולוג נבחרה למשלח הרשמי של תערוכת Days of Israel בקפריסין

התערוכה התקיימה בשיתוף פעולה עם מספר גופים ובינהם שגרירות ישראל בקפריסין וארגון העסקים ישראל-קפריסין. מטרת התערוכה הייתה הצגת ההישגים הישראלים בתחום הסחר עם קפריסין וכמו כן חשיפה לשוק הלקוחות המקומי


00:00 ,24.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בשבוע שעבר נחתמה תערוכת Days Of Israel בניקוסיה שבקפריסין. חברת ניולוג, שנבחרה למשלח הרשמי בארץ לביצוע התערוכה, דאגה לשינוע הלוגיסטי של המטענים מהארץ בים ובאוויר ובטיפול הלוגיסטי בתוך התערוכה עם ליווי צמוד של נציג מצידה.
 
התערוכה התקיימה בשיתוף פעולה עם מספר גופים ובינהם שגרירות ישראל בקפריסין וארגון העסקים ישראל-קפריסין. מטרת התערוכה הייתה הצגת ההישגים הישראלים בתחום הסחר עם קפריסין וכמו כן חשיפה לשוק הלקוחות המקומי. בתערוכה השתתפו כ- 15 נציגים ישראלים כדוגמת תנובה, יינות יקבי רמת הגולן, אמברוזיה, סופרפארם ועוד חברות ידועות בתחומים שונים.
 
שירלי דניאלי, מנהלת מחלקת התערוכות בניולוג, ציינה כי לאחרונה החלה ניולוג לספק שירותים נוספים לחוג לקוחותיה ובכלל זה, ארגון חבילת נסיעות ללקוחות הנוסעים לתערוכה (שריון טיסות ובתי מלון) עיצוב גרפי של חומר פרסומי, עיצוב והקמת ביתנים לתערוכה. "מכלול השרותים הרחב שלנו הוא המפתח לסיום מוצלח של תערוכות בחו"ל, כמו זו שהסתיימה בימים אלו בקפריסין", סיכמה שירלי דניאלי.