נחמה רונן מונתה ליו"ר חברת ממן-מסופי מטען וניטול

נחמה רונן (42), מונתה ליו"ר חברת "ממן - מסופי מטען וניטול" מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג. רונן, שבה לממן לאחר שלש שנים, בהן שימשה כחברת כנסת מטעם מפלגת המרכז ולאחר מכן כיו"ר פעיל של חברת לוגיסטיקר


00:00 ,15.06.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
נחמה רונן (42), מונתה ליו"ר חברת "ממן - מסופי מטען וניטול" מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג. רונן, שבה לממן לאחר שלש שנים, בהן שימשה כחברת כנסת מטעם מפלגת המרכז ולאחר מכן כיו"ר פעיל של חברת לוגיסטיקר, שהינה חברה בת בבעלות ממן. רונן, תחליף בתפקידה את גרשון ארינטל, שסיים את תפקידו לאחר קדנציה של שנתיים.

במסגרת תפקידה, תפעל רונן בשיתוף אלי דלאל מנכ"ל ממן להמשך התארגנות ממן לקראת התחרות שעומדת להיפתח בהקמתו של מסוף מטענים נוסף. כמו כן תהיה רונן, אחראית על הפיתוח העסקי של קבוצת ממן לתחומים משיקים ומשלימים לפעילות המסוף בארץ ובחו"ל וכן, תמשיך לשקוד על הפיתוח העסקי של לוגיסטיקר.

חברת "ממן – מסופי מטען וניטול" מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג מספקת את מכלול שירותי הקרקע לייבוא ולייצוא דרך האוויר של מדינת ישראל ומשרתת את כל חברות התעופה והבלדרות הפועלות בנתב"ג. המסוף מטפל במטענים בהיקף כולל של כ – 280 אלף טון בשנה ומרכז תחת קורת גג אחת את הטיפול בכל סוגי המטענים המיובאים והמיוצאים מישראל. לאחרונה זכתה ממן לדירוג AA- של חברת "מעלות".