נהגי UPS החלו לנהוג במשאיות הספרינטר של מרצדס

בשלב הראשון רכשה חברת המשלוחים 5 משאיות בסכום של 1.4 מיליון שקלים. המשאיות מצטרפות לצי המונה כ-82 רכבים


00:00 ,31.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

בשלב הראשון רכשה חברת המשלוחים 5 משאיות בסכום של 1.4 מיליון שקלים. המשאיות מצטרפות לצי המונה כ-82 רכבים
 
OPSI, קבלנית השירות המורשה של UPS, רכשה 5 משאיות ספרינטר של מרצדסבהיקף עסקה של 1.4 מיליון ש"ח. משאיות הספרינטר מצטרפות לצי החברה המונה כיום 82 רכבים ומטרתן היא להגביר ולייעל את קיבולת השירות ואת איכותו.
 
דגם הספרינטר 416  פותח במיוחד על מנת לתת מענה לצורכי OPSI, בשימת דגש על נוחות ובטיחות הנהג והמטען. פנים הרכב כוללים מדפי אלומיניום המחוזקים לגוף, רצפת אלומיניום, משטח נגד החלקה, כסא נוסע מתקפל וכן דלת הפרדה. למשאית יש גם מדרגה בכניסה הצדדית והאחורית לאורך כל החלק האחורי וגג המשאית עשוי מחומר מבודד.
 
ליאור שגיא, מנכ"ל OPSI, אמר כי ההחלטה לרכוש את הספרינטרים הגיעה לאחר בחינה ממושכת ומקיפה של מספר כלי רכב. שגיא מציין כי "נפח האחסון, האמינות וצריכת הדלק היעילה של הספרינטרים היוו את עיקר הסיבות לרכישה של הספרינטרים." עוד הוסיף שגיא כי "OPSIמשקיעה משאבים ניכרים על מנת להגיע לקיבולת משלוחים גבוהה מבעבר, ליצור סביבת עבודה נוחה יותר עבור הנהגים ולאפשר להם להעניק שירות לקוחות טוב ומהיר יותר בעיקר באזורים בהם יש פעילות מוגברת, כגון מרכזי עסקים".
 
דני ורדי, מנהל תחום מסחריות במרצדס, מציין כי העסקה עם UPS מהווה אישור נוסף להצלחתו של הספרינטר כדגם המוביל בקטגוריית המשאיות הקלות ולהתאמתו למגוון רחב של שימושים.