נהגי UPS החלו להשתמש בדור הרביעי של מסופוני ה-DIAD

ה-DIAD 4 כוללים יכולת תקשור עם ארבע מערכות תקשורת אלחוטיות בזמן אמת. החברה מצפה להכניס לשימוש כ-80 אלף מכשירים עד סוף 2007


00:00 ,19.09.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

ה-DIAD 4 כוללים יכולת תקשור עם ארבע מערכות תקשורת אלחוטיות בזמן אמת. החברה מצפה להכניס לשימוש כ-80 אלף מכשירים עד סוף 2007
 
חברת UPS פיתחה לאחרונה את מסופוני ה-DIAD מהדור הרביעי, שהינם מסופוני קליטה ועדכון על מסירת וקבלת משלוחים המיועדים לנהגי החברה.
 
חברת UPS צופה להכניס כ-32,000 מסופונים DIAD 4 בארצות-הברית ועוד 8,000 בשוק הבינלאומי עד סוף השנה. החברה צופה שעד סוף 2007 יוכנסו לשימוש כ-80,000 מכשירים ברחבי העולם וגם בישראל.
 
המכשיר החדש מאפשר לתקשר עם ארבע מערכות תקשורת אלחוטיות בזמן אמתBlue tooth,:  Wi-Fi, GPRS ו-CDMA, למתן עדכון פרטי מעקב מהירים יותר של מסירת והובלת חבילות ללקוחות וגם גישה למדפסות ומכשירים נוספים. בנוסף, המסופון מקושר עם מערכת GPS אשר מאפשרת לשפר את השירות ללקוח,באמצעות הגעה מהירה יותר ומאפשר לחברה להוריד באופן ניכר את צריכת הדלק ולייעל את הסעת המטענים והובלת החבילות של הנהגים.
 
ה-DIAD 4 כולל מסך צבעוני המאפשר שליחת הודעות לנהגים. המסופון קטן וקל מקודמיו ויש לו זיכרון מורחב של 128 מגה ביטים (פי 20 מקודמיו).
 
ליאור שגיא, מנכ"ל UPS ישראל, מציין כי הדור החדש של ה-DIAD מסמן מרכיב עיקרי במדיניות החברה להשקיע בטכנולוגיה כשירות ללקוח. "לנהגים שלנו יהיה את כל המידע הנחוץ במסופונים שלהם כדי לתת שירותי הובלה אמינים בזמן שהם נוסעים מרחקים קצרים יותר".