נבחרת הכדורגל של DHL ישראל זכתה במקום ה- 1 בליגה למקומות עבודה

נבחרת הכדורגל של חברת DHL ישראל, המתמחה במשלוחים בינלאומיים ובמתן שירותים לוגיסטיים, זכתה במקום הראשון בליגה למקומות עבודה הנערכת במחוז ת"א, כאשר ניצחה את קבוצת האנגלים G.C.A. בתוצאה 7:1.


00:00 ,11.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
נבחרת הכדורגל של חברת DHL ישראל, המתמחה במשלוחים בינלאומיים ובמתן שירותים לוגיסטיים, זכתה במקום הראשון בליגה למקומות עבודה הנערכת במחוז ת"א, כאשר ניצחה את קבוצת האנגלים G.C.A. בתוצאה 7:1. זוהי הפעם השלישית בה זוכה נבחרת הכדורגל של DHL במקום ה- 1 בליגה למקומות עבודה (בשנים 1998 ו- 2001 זכתה הנבחרת במקום ה-1) .

נבחרת הכדורגל של DHL הוקמה בשנת 1995 והיא מורכבת מ-20 שחקנים, עובדי DHL, רובם משמשים כבלדרים בחברה. מאמן הנבחרת שמעון טל, משמש כנהג בחברה, מאמן את הקבוצה מאז הקמתה.

את חגיגות האליפות החברה חגגה על גג משרדי החברה. לאירוע הוזמן מאמן נבחרת ישראל, אברהם גרנט שהרצה על "מצוינות בחיים ובספורט". לאחר ההרצאה התקיימה חלוקת הגביעים על ידי ספונסר הקבוצה: סמנכ"ל הכספים- אלון טייכטל ועל ידי אברהם גרנט ושחקן בית"ר ירושלים, אבי נימני. את האירוע חתם הסרט הישראלי בית"ר פרובנס שהוקרן על מסך ענק.

חברתDHL הינה חברה מובילה בעולם למשלוחי אקספרס ושירותים לוגיסטיים, המתמחה במשלוחי אקספרס, במטענים ימיים ואוויריים, בתובלה יבשתית ובפתרונות לוגיסטיים. DHL ישראל, חברת בת של DHL העולמית, המעסיקה כ- 350 עובדים, מנוהלת על ידי דוד בונדי, המשמש גם כיו"ר סקציית הבלדרים באיגוד לשכות המסחר.