מעין שילוח ועמילות רכשה מנייה של חברת עמיטל

בשבוע שעבר הושלמה בהצלחה עסקה בה רכשה חברת מעין מנייה של חברת עמיטל. ההחלטה נבעה מההחלטה לעבור למערכת Unifreight


00:00 ,12.09.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

בשבוע שעבר הושלמה בהצלחה עסקה בה רכשה חברת מעין מנייה של חברת עמיטל. ההחלטה נבעה מההחלטה לעבור למערכת Unifreight
 
קבוצת מעין הינה חברת שילוח ועמילות מכס ותיקה שתחגוג בקרוב 30 שנות פעילות ומעסיקה מעל 70 עובדים ב-5 משרדים.  
 
משמעות העסקה היא כי חברת מעין מצטרפת כבעלת מניות שווה לבעלי המניות האחרים של עמיטל, בהן חברות כמו אוריין, גלובל, טרנסכלל, ססובר, עמית, פלטרנספורט, קרגו אמרפורד ורפאל כץ.
 
מנכ"ל מעין אוברסיז, איתן ורמן, מסר כי "חברת מעין עובדת עם חברת עמיטל מעל 15 שנים בשביעות רצון מלאה. ההחלטה לרכוש מנייה נובעת באופן ישיר מההחלטה לעבור למערכת Unifreight. חברת מעין מעוניינת  לשמור על מקומה בחזית הטכנולוגית, ויישום מערכת Unifreight תאפשר לה לשפר את יכולות הניהול שלה, לשפר את השירות ללקוחותיה וחשוב מכל, להיות מוכנה וערוכה להתפתחויות הצפויות בענף בשנים הקרובות".
 
מנכ"ל עמיטל, עדו אמיתי, מסר כי בפיתוח מערכת Unifreight הושקעו עד כה מעל 7 מיליון דולר במהלך 8 השנים האחרונות. "מדובר באחת מהמערכות הרחבות והמתוחכמות ביותר בתחומה בעולם והיא תוכננה לתת מענה לצרכים המודרניים והמשתנים של משלחי מטען.
 
"המטרה שלנו היא לשמר את ההגמוניה שלנו בשוק משלחי המטען תוך הרחבת סל השירותים שלנו לתחומים נוספים כספנות, יבואנים ויצואנים. היכולות של Unifreight נותנות יתרונות תפעוליים, חשבונאיים וניהוליים והמשמעות ללקוח היא חסכון כספי ושיפור השירות.
 
"מערכת Unifreight תוכננה כך שלקוחות קיימים של עמיטל יוכלו לעבור אליה באופן הדרגתי. עובדה זו מאפשרת הורדה משמעותית בעלות המעבר ובעיקר ביטול הסיכונים הכרוכים בהחלפת מערכת".