מעין אוברסיז תייצג בלעדית את חברת השילוח Galax

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי, החל מה- 01 לאוקטובר 2002, חברת מעין אוברסיז בע"מ תייצג בלעדית את קבוצתGALAX בצרפת, באמצעות המערכות GALAX AIR בשילוח האווירי ו-GALAX SEA בשילוח הימי


00:00 ,30.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי, החל מה- 01 לאוקטובר 2002, חברת מעין אוברסיז בע"מ תייצג בלעדית את קבוצתGALAX בצרפת, באמצעות המערכות GALAX AIR בשילוח האווירי ו-GALAX SEA בשילוח הימי.

מר דודי רוזברוך, מנכ"ל חברת מעין אוברסיז בע"מ, אומר : "שינוי זה הינו במסגרת המגמה המתמדת של מעין אוברסיז לשפר ולשדרג את המערכות הפועלות בחו"ל, ולהגיע לשיתוף פעולה בכל אזור סחר, עם מערכות שילוח אשר יקנו ללקוחות הישראלים את הערך המוסף הרב ביותר, וזאת תוך השגת העלויות הנוחות ביותר ללקוחות.
המאפיין הייחודי של GALAX, הוא התמקדות, התמחות וניסיון רב שנים מול השוק הישראלי, המקנה יתרון וערך מוסף רב ללקוחות, עובדה יוצאת דופן בשוק המשלחים הצרפתי בכל הקשור לשוק הישראלי, על דרישותיו ומאפייניו".

מר דודי רוזברוך מציין כי ייחודיות נוספת למערכת זו הוא סניף GALAXAIR ברובע ה-SENTIER בפריז, בו מרוכזות בעיקר חברות העוסקות ביצוא מוצרי הלבשה ואופנה לכל העולם, לרבות לחברות ישראליות, עובדה המקנה ל GALAXAIR מיומנות בלעדית בטיפול באיסוף, איחוד ושילוח משלוחי הלבשה ואופנה לחברות בארץ.

מעין אוברסיז בע"מ, הנה חברה פרטית לשירותים לוגיסטיים בינ"ל, מקבוצת מעין שהוקמה ב-1977, למערכת כ-70 עובדים מרכזה בר"ג עם סניפים תפעוליים בנתב"ג, חיפה, אשדוד ואילת.