"מעוף פרויקטים" מרחיבה פעילותה

השלימה פרויקטים בכ- 4 מיליון ₪. העתיקה חלק ממכונות של מפעל מתכת מקריית-אתא לקריית הפלדה בעכו. חתמה על הסכם תחזוקה עם חיפה כימיקלים


00:00 ,17.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

השלימה פרויקטים בכ- 4 מיליון ₪. העתיקה חלק ממכונות של מפעל מתכת מקריית-אתא לקריית הפלדה בעכו.  חתמה על הסכם תחזוקה עם חיפה כימיקלים.
 
חברת "מעוף פרויקטים" (מקבוצת מעוף) ממפרץ חיפה, המספקת שירותי ניהול וביצוע של פרויקטים בתעשייה, השלימה לאחרונה פרויקטים בכ- 4 מיליון ₪. החברה השלימה פרויקט להעתקת חלק ממכונות מפעל המתכת "חוד" מקריית אתא, אשר כלל העתקת מכונות במשקל של כ- 5 טון והצבתן במשכנן החדש בקריית הפלדה בעכו.
 
כמו כן, עובדת מעוף פרויקטים עם חיפה כימיקלים, בביצוע עבודות מכונאות וקבלנות חצר לתחזוקת המפעלים באזור מפרץ חיפה. במסגרת זו הקימה "מעוף פרויקטים" בית מלאכה (הוקם בהשקעה של כ 1/2 מיליון ₪) לעבודות אחזקה בתחומי המתכת והמכונאות. כמו כן, מבצעת מעוף פרויקטים, את התחזוקה של כל הגגות במפעלי חיפה כימיקלים (סה"כ שטח של כ 6000 מ"ר).
 
שמי שובל, מנהל "מעוף פרויקטים" מסר, כי החברה מתמחה בעבודה בתוך מפעלי תעשייה ובין השירותים אותם היא מציעה ללקוחותיה עבודות הקמה ושיפוץ מבנים, לרבות הקמת סככות וקונסטרוקציות מתכת מורכבות, עבודת אחזקה (לרבות אספקת צוותי תחזוקה), העתקות מפעלים הכוללים פירוק, העברה והתקנה של מכונות ועוד ועוד. במסגרת זו מספקת מעוף פרויקטים שרותי אחזקה למפעלים נוספים כגון: כתר מחסנים, דשנים, שב"ח ועוד.