מנלו – 20 שנות שיתוף פעולה עם יצרנית הרכב היוקרתי "פורשה"

חברת הלוגיסטיקה האמריקאית Menlo Worldwide חוגגת בימים אלה 20 שנות שיתוף פעולה לוגיסטי ואסטרטגי הדוק עם יצרנית המכוניות הגרמנית הידועה "פורשה" משטוטגרט


00:00 ,28.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת הלוגיסטיקה האמריקאית Menlo Worldwide חוגגת בימים אלה 20 שנות שיתוף פעולה לוגיסטי ואסטרטגי הדוק עם יצרנית המכוניות הגרמנית הידועה "פורשה" משטוטגרט. חברת Menlo משנעת על בסיס דלת לדלת , מדי יום, זה עשרים שנה, בין 80 ל – 100 משלוחי חלפים שמקורם בשטוטגרט, למפיצי הרכבים היוקרתיים בארה"ב וקנדה.

חברת Menlo בנתה את התשתית הלוגיסטית עבור היצרן הגרמני ובמסגרת זו מעמידה החברה משאיות בעלות מבנה פנימי מיוחד להובלת חלפי הרכבים מהמפעל בשטוטגרט לנמל התעופה בריסל וממנו מועברים החלפים בטיסות של מטוסי החברה למרכז ההפצה הצפון אמריקאי של החברה באוהיו. משם, מובלים החלפים באמצעי הפצה יבשתיים, לנציגי חברת "פורשה" בצפון אמריקה.

שמעון וינבוים נשיא חברת השילוח "מליליין", המייצגת את Menlo בישראל, מסר כי ציון 20 שנות עבודה משותפת עם יצרן הרכב הגרמני, המוכר בעיקר בשל רכבי היוקרה אותם הוא מייצר וחוג הלקוחות המתוחכם, הינו אירוע בלתי רגיל במגזר השילוח העולמי. "התקשרויות מסוג זה נמשכות מספר שנים בלבד". לדברי מר וינבוים, המכיר היטב את פריסתה הגלובלית של Menlo, צרכיה הלוגיסטיים המיוחדים של חברת "פורשה" וחוג לקוחותיה, חייבו את החברה לבצע התקשרות עם חברת לוגיסטיקה בעלת יכולת מוכחת לביצוע הובלות בינלאומיות בפרקי זמן קצובים.

"העובדה כי חברת Menlo משרתת את חברת "פורשה", זמן כה רב, יש בה משום הוכחה כי שביעות הרצון הינה כה רבה לא רק בשל איכות השירות אלא גם ובעיקר בשל יכולות לוגיסטיות בעלות תחכום הרבה מעל ומעבר ליכולותיהן של חברות שילוח בסדר גודל זהה".

מר וינבוים ביקש לציין עוד כי מגזר חלקי החילוף לרכבים הינו אחד ממגזרי הכלכלה החשובים במשק העולמי הן במונחי מספר המשלוחים והן מנקודת מבט ההכנסות אותן הן מייצרות.

עוד נמסר כי ההתמחות והניסיון המצטבר של חברת Menlo בענף זה, הביאו לה מוניטין רב אשר הוביל להתקשרות עם יצרנית הרכב הגדולה בעולם General Motors שבמסגרתה הקימו שתי החברות, בשנת 2000, מיזם משותף המכונה Vector SCM אשר במסגרתו מתנהל כיום כל המערך הלוגיסטי של חברת GM .