מנכ"ל קריאף אלבטרוס טייוואן סיים ביקורו בארץ

Philip Huang, מנכ"ל ובעלי Krief Albatros Logistics Inc. Taiwan, סיים בתחילת השבוע את ביקורו ה- 15 בישראל שבמסגרתו נפגש פיליפ עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים הפועלים בסחר מ/אל טייוואן;קבוצת קריאף קיימה בסוף השבוע סיור מודרך ביקב אמפורה לעשרות מלקוחות החברה ש


00:00 ,27.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

Philip Huang, מנכ"ל ובעלי Krief Albatros Logistics Inc. Taiwan, סיים בתחילת השבוע את ביקורו ה- 15 בישראל שבמסגרתו נפגש פיליפ עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים הפועלים בסחר מ/אל טייוואן;קבוצת קריאף קיימה בסוף השבוע סיור מודרך ביקב אמפורה לעשרות מלקוחות החברה שאותו כיבד בנוכחותו Mr. Teng Charles, שגריר טייוואן בישראל
 
ביום שישי האחרון אירחה קבוצת קריאף עשרות לקוחות לסיור מודרך ביקב אמפורה, סמוך לזיכרון יעקב. ראובן קריאף, מנכ"ל ובעלי קבוצת קריאף, הרעיף שבחים רבים על Mr.Huang. לדבריו, "פיליפ הוא שילוב מנצח של היוזמה הישראלית, עם הדייקנות השוויצרית והקפדנות הגרמנית. לרשות פיליפ עומדים 23 שנות ניסיון בענף ושורה של תפקידים ציבוריים שונים. כיום מכהן פיליפ כסגן נשיא ארגון המשלחים הטיוואני TILA". שגריר טייוואן בישראל, Mr. Teng Charles, היה אורח הכבוד של ארוע היין ביקב אמפורה.

השותפות העסקית של Philip Huang עם קבוצת קריאף והעומדים בראשה, ראובן ואירית קריאף, החלה לפני שנים רבות, אך קיבלה חיזוק משמעותי עם הקמת קריאף אלבטרוס טייוואן בשנת 1997. לחברה הטייוונית משרדי הנהלה בטייפה וזאת בנוסף למשרדים בנמלים הימיים. כמו כן, קיבלה החברה לאחרונה קיבלה היתר A Class לפעול בסין והקימה משרד בשנזן .
 
לדברי Mr.Huang, בעוד חברות הלוגיסטיקה הטיוואניות התמקדו בשווקים גדולים כגון ארה"ב ואירופה, הם הצליחו לבסס שירותים ייחודים בין ישראל לטייוואן. הוא ציין שכיום יש לחברתו הסכמי תפעול עם חברות התעופה והספנות המובילות בעולם. "אם בשנת 1997 התחלנו ממש מאפס פעילות מ/אל ישראל, הרי שמדי שנה אנו שוברים את שיא הפעילות של השנה שקדמה לה והמשמעות היא אלפי מכולות מדי שנה".
 
Mr.Huang הדגיש את שיתוף הפעולה הטוב עם קריאף בישראל, כך שכיום, מעבר לשירותי השילוח, הם עוזרים לספקים למצוא קניינים ולהפך. לדבריו, הם גם מסייעים, במידת הצורך, לגשר ולפשר מחלוקות שמתעוררות לעתים בין הספקים והקניינים.