מנכ"ל טרנסוורלד: מתוך ראייה קדימה ביצענו גם השנה השקעות

יעקב מור נשא דברים באירוע החברה לרגל השנה החדשה וציין כי למרות המשבר הכלכלי החברה זכתה בחוזים חדשים, הכניסה מערכות מחשוב חדשות והשתדלה שלא לצמצם בכוח העבודה


00:00 ,30.09.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

יעקב מור נשא דברים באירוע החברה לרגל השנה החדשה וציין כי למרות המשבר הכלכלי החברה זכתה בחוזים חדשים, הכניסה מערכות מחשוב חדשות והשתדלה שלא לצמצם בכוח העבודה
 
מנכ"ל חברת טרנסוולרד, יעקב מור, נשא דברים באירוע שערכה החברה לעובדים ונותני שירות לרגל השנה החדשה והתייחס לתקופה האחרונה ולמיתון הכלכלי אשר פגע בפעילותן של חברות רבות.
 
מור ציין כי השנה שחלפה היתה שנה שהחלה עם הרבה חששות בנוגע לכלכלת העולם וכלכלת ישראל וגם לגבי הדרך שבה חברת טרנסוורלד תשרוד את המשבר.
 
מור ציין כי על מנת להתמודד עם המצב חברות נאלצו לצמצם את כוח העבודה שלהם או לקצר את שעות העבודה, אך הדגיש כי "חברת טרנסוורלד עשתה ככל שניתן על מנת לעבור את התקופה מבלי לצמצם בכוח העבודה, שהוא הנכס היקר ביותר שלה. ביחד הצלחנו להימנע מצעדים דרסטיים ולעבור את התקופה הקשה - שעדיין לא הסתיימה - ואני גאה על הדרך שבה התמודדנו".
 
מור אמר כי החברה התחרתה בהצלחה עם חברות גדולות בשוק והצליחה לקבל חוזים אשר חיזקו את החברה מאוד כגון הזכייה בפרויקט של פלאסן לצבא ארה"ב, פרויקט בו החברה נדרשה לתפעל שרשרת אספקה של אלפי טונות בהטסה על בסיס יומי, "ואני גאה בצורה בה מחלקת היצוא שלנו מתפקדת", ציין מור באירוע.
 
מור הוסיף כי הוא "גאה במחלקת היבוא, עמילות המכס בצורה בה תיפקדו בקליטת שרשרת האספקה של חנויות GAP בארץ. מדובר באופרציה מורכבת וייחודית כאשר הספק יושב במזרח, המוכר במערב ארה"ב והקונה בישראל. העולם היום הוא שוק אחד שקורי הלוגיסטיקה מקיפים אותו ואנו גאים להיות חלק בכך".
 
מנכ"ל חברת טרנסוולרד ציין כי בתקופה קשה זאת אף הכנסנו מערכות מחשוב חדשות שמאפשרות לנו בין היתר להזרים מידע ללקוחותינו בזמן אמת, ישירות למערכת התפעול ERPשלהם ובאופן המאפשר שקיפות מלאה ללקוחות הקצה. זו לא היתה שנה פשוטה לבצע השקעות אך מתוך ראייה קדימה החלטנו לא לחסוך גם כאן".
 
מור חתם את דבריו ואמר כי הוא מאמין כי "צוות העובדים של טרנסוורלד יצעיד את החברה לגבהים חדשים גם בשנה הבאה".