מנכ"ל "TNT ישראל": המדינות המצטרפות לאיחוד האירופי - יעד אסטרטגי לשת"פ עם השוק הישראלי

"10 המדינות החדשות המצטרפות לאיחוד האירופי בראשית חודש מאי יהפכו מיידית ליעד אסטרטגי בשת"פ עם השוק הישראלי. הפעילות הישירה של השוק הישראלי במדינות אלו בנושאי שיגור אקספרס תגדל כבר בשנה הראשונה בכ- 150%", כך אומר אודי כספי


00:00 ,04.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מנכ"ל "TNT ישראל": המדינות המצטרפות יעד אסטרטגי לשת"פ עם השוק הישראלי. הפעילות עם מדינות אלה תגדל בכ- 150% כבר בשנה הראשונה. פולין, הונגריה וצ'כיה יהפכו למדינות יעד לנושאי ייצוא ייבוא עבור השוק הישראלי

"10 המדינות החדשות המצטרפות לאיחוד האירופי בראשית חודש מאי יהפכו מיידית ליעד אסטרטגי בשת"פ עם השוק הישראלי. הפעילות הישירה של השוק הישראלי במדינות אלו בנושאי שיגור אקספרס תגדל כבר בשנה הראשונה בכ- 150%", כך אומר אודי כספי, מנכ"ל חברת שיגור האקספרס "TNT ישראל".

לדבריו, פולין, הונגריה וצ'כיה יהפכו מיידית למדינות יעד לנושאי ייצוא וייבוא עבור חברות וגורמים עיסקיים ישראליים. אודי כספי ציין כי שוק האלקטרוניקה (חברות סלולר/מחשבים) מעתיק את כובד משקלו בתחומי הייצור למדינות כמו הונגריה וצ'כיה. לדבריו, חברת "TNT ישראל" נערכה בעוד מועד והיא משיקה סידרה של מוצרים חדשים למדינות המצטרפות אשר יפעלו באופן דומה לאלה אשר פועלים כיום בהצלחה בשאר מדינות האיחוד האירופאי.

עוד נמסר כי החברה תפעיל, החל מחודש מאי, שורה של שירותי אקספרס מיוחדים למדינות המצטרפות לאיחוד האירופאי המאפשרים צמצום של כ- 50% בזמני הגעת המשלוחים ביחס לעבר, כולל השירותים הייחודיים גלובל אקספרס והשירות החסכוני ליצואנים ויבואנים אקונומי אקספרס.

אודי כספי סיכם ואמר כי "חברת האם הבינלאומית היא הראשונה אשר זיהתה את הפוטנציאל הטמון בשוק זה והשקיעה מיליוני דולרים בפיתוח תשתיות אוויריות וקרקעיות בכדי להיות מוכנה להצטרפות מדינית אלה לאיחוד האירופאי".