מנכ"ל GEOLOISTICS קיבל את פרס מרקו פולו

מר וויליאם פלין, נשיאה ומנהלה הכללי של GEOLOISTICS העולמית, קיבל את פרס מרקו פולו היוקרתי כהוקרה על הישגיו בפיתוח מסחר ותמיכה בפרויקטים הומניטאריים. מר פלין גם צויין לשבח במסגרת חלקו בקרב פרויקטים ואישים התורמים תרומה בולטת לרפורמה בסין, בפתיחתה לעולם החי


00:00 ,20.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מר וויליאם פלין, נשיאה ומנהלה הכללי של GEOLOISTICS העולמית, קיבל את פרס מרקו פולו היוקרתי כהוקרה על הישגיו בפיתוח מסחר ותמיכה בפרויקטים הומניטאריים. מר פלין גם צויין לשבח במסגרת חלקו בקרב פרויקטים ואישים התורמים תרומה בולטת לרפורמה בסין, בפתיחתה לעולם החיצוני ולפיתוח הכלכלה של סין.

מר פלין קיבל את הפרס בשמו ובשם עובדי GEOLOISTICS בעולם כולו באומרו, "פרס מרקו פולו מסמל את הקשר החזק הקיים בין העם הסיני והאמריקאי ובין תרבויותיהם. ל- GEOLOISTICS יש עסקים באסיה למעלה מ- 50 שנה, עם 2600 עובדים ו-77 משרדים באזור. ל- GEOLOISTICSמחויבות איתנה לסין ואנו מצפים להמשך גידול בעסקינו עם שותפינו. כמו כן, אנו נחזק את תפקידנו האזרחי בסין דרך תמיכתנו בפרויקטים הומניטאריים".

אודות GEOLOISTICS :
תאגיד GEOLOISTICS הוא אחד הספקים הגדולים בתחום הלוגיסטיקה העולמית. מטה החברה נמצא בצפון אמריקה, והכנסתה השנתית מסתכמת בלמעלה מ- 1.3 מיליארד דולר. שירותי הלוגיסטיקה העולמיים של התאגיד כוללים שילוח מטענים ועמילות מכס, איחסון, שילוח פרוייקטים, הפצה בזמן מוגדר ושירותים נוספים בעלי ערך מוסף, ובהם יעוץ וניהול שרשרת אספקה. GEOLOISTICS מציעה את שירותיה ביותר מ- 140 ארצות.

אודות רות קרגו :
GEOLOISTICS מיוצגת בישראל ע"י קבוצת רות קרגו. בשרות החברה מרכז לוגיסטי מהגדולים והמתקדמים בארץ - "אורשר רות קרגו". המרכז החדש משתרע על פני כ- 20,000 מ"ר בנוי, הושקעו בו למעלה מ- 60 מליון שקל, והוא משלב בתוכו מרכז שליטה ובקרה על כל תהליכי היבוא, יצוא, מחסן ערובה (בונדד) והפצה עד למשתמש הסופי. לחברה שטחי אחסנה מקוריים בשטח כולל של כ- 45000 מ"ר ובקרוב תבוצע הרחבה נוספת.