מנהלת בכירה מ-FedEx תרצה באירוע התובלה והלוגיסטיקה port2port 2007

פטרה ריטרסברגר, מנהלת אזור מרכז ומזרח אירופה בחברת FedEx, תרצה במסגרת המושב המקצועי "הובלה אווירית"


00:00 ,08.02.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

פטרה ריטרסברגר, מנהלת אזור מרכז ומזרח אירופה בחברת FedEx, תרצה במסגרת המושב המקצועי "הובלה אווירית"
 
הגברת פטרה ריטרסברגר, מנהלת אזור מרכז ומזרח אירופה בחברת FedEx, האחראית גם על תחום המכירות והשיווק באזור, תיקח חלק באירוע התובלה והלוגיסטיקה הבינלאומי port2port 2007. הגברת ריטרסברגר תרצה במסגרת המושב המקצועי "הובלה אווירית" שיתקיים ביום ג', 13 בפברואר, באולם אווניו באיירפורט סיטי, לוד. בפאנל שיתקיים לאחר ההרצאות ידונו שאלות בנושא מדיניות השמיים הפתוחים ואופן השפעתה על חברות התעופה, שירותי בלדרות האקספרס בישראל והתחרות מול השילוח הבינלאומי, ניהול מסופי מטען ועוד.
 
פטרה ריטרסברגר הצטרפה לחברת FedEx בשנת 1992 כיועצת איכות בכירה. בשנת 1994 היא קודמה לתפקיד מנהלת השיווק של FedEx בגרמניה ושוויצריה, ובשנת 1997 היא נהפכה למנהלת שיווק בכירה האחראית על כל אזור מזרח אירופה.
 
במסגרת הרצאתה באירוע Port2port 2007 תדבר הגב' ריטרסברגר על ארבע מגמות בולטות בסחר העולמי – הגידול בסחורות בעלות ערך גבוה, גלובליזציה, סבב לוגיסטי מהיר והגידול בשימוש באינטרנט לטובת הסחר. מגמות אלו, טוענת ריטרסברגר, מכתיבות את הקצב של הסחר המודרני בעולם, ובחברת FedEx צופים כי מגמות אלו רק ילכו ויתחזקו בעתיד הקרוב.
 
מגמות אלו מוסיפות לחיזוק מעמדן של חברות לוגיסטיקה ותובלה בסחר העולמי, והופכות את תעשיית התובלה לשוק כלכלי בעל הגידול המהיר ביותר בעולם. על מנת להישאר בתחרות, תטען הגב' ריטרסברגר, לקוחות גלובליים זקוקים לחברות לוגיסטיות שיכולות להציע להם גישה לשווקים מתפתחים באמצעות שרשרת אספקה, תובלה, עסקים ואינפורמציה מעודכנת.
 
בחברת FedEx מציינים כי הסחר בין סין ויבשת אירופה לצד הסחר הפנימי ביבשת אסיה השתנה וגדל באופן דרמטי, וכי המדינות שהתווספו לאחרונה לאיחוד האירופאי מהוות אף הן שווקים בעלי פוטנציאל גידול עצום. יש לזכור, מציינים בחברת FedEx, כי עובדה זאת מגדילה את הצורך בנמלי Hubחדשים, תחנות שירות, טיסות קישור ושירותים לוגיסטיים.
 
חברת FedEx, הנחשבת לחברת משלוחי האקספרס מהגדולות בעולם, פועלת בלמעלה מ-220 מדינות ואזורים ברחבי העולם. חברת FedEx הציגה את קונספט משלוחי האקספרס לעולם בשנת 1973 והיתה חברת האקספרס הראשונה שפיתחה את מערכת Hub and Spoke אשר נהפכה מאז לתוצר לחיקוי.