"מליליין" נבחרה לייצג בלעדית בישראל את חברת הלוגיסטיקה הבינ"ל BDP

לאחר ניתוח פוטנציאל השוק הישראלי החליטה חברת הלוגיסטיקה הגלובלית BDP international על ביסוס מעמדה בישראל, תוך שיתוף פעולה הדוק עם חברת השילוח "מליליין" בע"מ.


00:00 ,16.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר ניתוח פוטנציאל השוק הישראלי החליטה חברת הלוגיסטיקה הגלובלית BDP international על ביסוס מעמדה בישראל, תוך שיתוף פעולה הדוק עם חברת השילוח "מליליין" בע"מ.
 
חברת הלוגיסטיקה הבינלאומית BDP International מינתה את חברת השילוח "מליליין" כנציגתה הבלעדית בישראל. משרדיה הראשיים של BDP ממוקמים בפילדלפיה ולרשותה עומדים כ- 22 משרדים ברחבי ארה"ב ורשת משרדים בבעלות, שותפויות אסטרטגיות ונציגויות הפזורים על פני 104 מדינות, בהן ומהן מציעה החברה שירותי ערך מוסף לוגיסטיים לכל יעד על פני הגלובוס.
 
החברה מעניקה פתרונות ניהול מלאים של שרשרת האספקה ללמעלה מ- 10,000 לקוחות ברחבי העולם.
 
שמעון וינבוים, מנכ"ל "מליליין" ציין כי הבחירה ב"מליליין" לייצג את חברת BDP בישראל נעשתה לא רק לאור היכולות המוכחות של חברת "מליליין" במגזר סחר החוץ על כל גווניו, אלא גם ובעיקר בשל היכרותה את השוק הישראלי על בעיותיו וצרכיו. "BDP רואה בחברת מליליין שותף בעל ערך מוסף אסטרטגי למערך הגלובלי הלוגיסטי אותו היא מפעילה", הוסיף.
 
מנכ"ל "מליליין" ציין שכחברה הפעילה במגזר הלוגיסטי, הבינה BDP כי בעידן המודרני שבו העולם פועל ככפר לוגיסטי, נמדדת הצלחת החברה לא רק בזכות שותפיה הלוגיסטיים במדינות ובאזורים בהם היא נדרשת לפעול, אלא בעיקר ממחויבות החברה למצוינות הן ביצירת ערך מוסף ללקוחות והן ע"י מתן מגוון רחב של פתרונות לוגיסטיים יצירתיים תחת קורת גג אחת.
 
BDP הינה חברת השילוח הבינלאומי, הפרטית, הגדולה בארה"ב. החברה מעסיקה למעלה מ 1500 עובדים הפזורים בעולם המשמשים את קהיליית לקוחותיה, להם מציעה החברה מגוון רחב של שירותי ערך מוסף לוגיסטיים, הכוללים שירותי הובלה גלובליים בים באוויר וביבשה; שירותי יצוא ושילוח בינלאומי; שירותי עמילות מכס ביבוא וביצוא ושליטה מלאה בדרישות הממשל בארה"ב בנוגע לעמידה בחוקיות היצוא והיבוא של ארה"ב; התמחות בשינוע אווירי וימי של מוצרים המוגדרים כבעלי דרגת סיכון גבוהה – כמו כימיקלים, רדיואקטיביים,ביולוגיים וכד'; ניהול שרשרת אספקה גלובלית וניתוח מערכות לוגיסטיות לצורך שיפור וייעול מערכות פעילות; שירותי אחסנה והפצה; ניהול מערכות מידע מתקדמות תוך מתן שקיפות מלאה לקהיליית הלקוחות וניהול מערכות רכש purchase order fulfillment system - .
 
במהלך השנה האחרונה חלה התפתחות מרשימה בחברת BDP. בין השאר, בסוף שנת 2003 חנכה החברה את הנציגות השישית במספר בסין, בעיר הסינית Qingdao. במחצית 2004 הוענק לחברה הבת BDP Logistics Ltd מעמד של Class A forwarder על ידי הממשלה הסינית. החברה הסינית ממוקמת באזור הסחר החופשי Wai Gao Qiao Free Trade Zone של שנחאי. בנוסף, ברבעון השלישי של 2004 החברה חנכה משרד עצמאי בעיר הצרפתית ליון.
 
אירועים חשובים נוספים כללו את כניסתה של החברה, בחודש נובמבר 2004, לשותפות אסטרטגית עם חברת הלוגיסטיקה היפנית The Keihin Co. לחברה פריסה גיאוגרפית ביפן ומשרדים בערים המרכזיות Tokyo, Osaka Narita.
כמו-כן, בחודש ינואר 2005 החברה ייסדה סניף עצמאי בעיר סיאול בקוריאה - BDP Logistics Korea - ופתחה במקביל משרדים בעיר הנמל פוסאן ובנמל התעופה הבינלאומי SEL .
 
ולבסוף, בחודש מרס האחרון נכנסה החברה כשותפה בכירה במיזם איטלקי עת רכשה הון מניות בחברה האיטלקית Schryver Freight Srl, המפעילה משרדים בערים Bologna, Vicenza, Turin, Prato Milan
 
 
חברת "מליליין" הינה חברה לשילוח בינלאומי בבעלות פרטית שהחלה לפעול ב- 1977 ומעסיקה כיום כ- 58 עובדים. החברה מעניקה שירותים בינ"ל של הובלה ימית, אווירית ויבשתית, שרותי עמילות מכס, שינוע חפצים אישיים, שרותי אריזה אישית ותעשייתית, שינוע תערוכות, ביטוח. החברה פרוסה בישראל באשדוד לוד וחיפה, והסניף הראשי נמצא בבני ברק, מול קניון איילון.