מליליין: BDP תפתח מרכז לוגיסטי במזרח אירופה

חברת השילוח האמריקאית הכריזה על פתיחת המרכז הלוגיסטי במהלך כנס בינלאומי שערכה בהונגריה. מנכ"ל מליליין: " BDP רואה במזרח אירופה שוק בעל פוטנציאל גידול חסר תקדים"


00:00 ,24.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח האמריקאית הכריזה על פתיחת המרכז הלוגיסטי במהלך כנס בינלאומי שערכה בהונגריה. מנכ"ל מליליין: "BDP רואה במזרח אירופה שוק בעל פוטנציאל גידול חסר תקדים"
 
חברת השילוח האמריקאית BDP הודיעה כי בכוונתה לפתוח במהלך 2007 מרכז לוגיסטי בהונגריה. ההודעה הרשמית על פתיחת המרכז נמסרה במסגרת כנס בינלאומי שערכה BDPבבודפשט ובו השתתפו 170 נציגים.
 
במסגרת הכנס הופיע בפני המשתתפים שר התחבורה ההונגרי אשר העלה על נס את החשיבות שרואה הונגריה בקידום נושאי התחבורה והציג את השקעותיה הרבות של הונגריה בתשתיות לוגיסטיות. לדבריו, הונגריה הופכת להיות צומת דרכים בעלת ערך מוסף רב בין מזרח למערב ובין מדינות מסך הברזל לשעבר. שר התחבורה ההונגרי הביע הערכה על פעילותה של BDP בהונגריה ובמזרח אירופה.
 
מר עדי ליבר, מנכ"ל חברת מליליין בע"מ, המייצגת בלעדית את BDP בישראל, השתתף בכנס ואמר כי BDP רואה במזרח אירופה שוק בעל פוטנציאל גידול חסר תקדים בכלל ולרגל כניסתן לקהיליה של רומניה ובולגריה בתחילת 2007, בפרט. מר ליבר הוסיף כי כחלק מהגברת הפעילות במדינות מזרח אירופה התקיים השנה כנס הסוכנים השנתי בבודפשט המהווה עבור החברה מרכז נוח להחדרת שירותיה למדינות המזרח.
 
בכנס השתתפו בעלי ומנהלי BDP מארה"ב ונציגיה ב-49 מדינות. לדברי מנכ"ל מליליין הדיונים היו ענייניים ופוריים, ויצרו גיבוש וקשרים הדוקים בין החברים בענק לוגיסטי זה.