מינויים חדשים בחברת K+N ישראל

לאחרונה נתקיימו מספר מינויים חדשים בחברת K+N שראל. אבי בן יקר התמנה לסמנכ"ל יצוא ולוגיסטיקה אוירית ושלום תורג'מן מונה למנהל סניף נתב"ג של Kuehne + Nagel ישראל


00:00 ,10.04.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

אבי בן יקר התמנה לסמנכ"ל יצוא ולוגיסטיקה אוירית ושלום תורג'מן מונה למנהל סניף נתב"ג של Kuehne + Nagel ישראל
 
לאחרונה נתקיימו מספר מינויים חדשים בחברת K+N  ישראל. אבי בן יקר התמנה לסמנכ"ל יצוא ולוגיסטיקה אוירית בחברה ובמסגרת תפקידו, הוא יהיה אחראי על חדירה לשווקים חדשים, וקידום שווקים קיימים תוך התאמת מוצרי שילוח ולוגיסטיקה אוירית לצרכים הלוגיסטיים של לקוחות מטרה. בנוסף, יהיה אחראי בן יקר על קידום מכירות מחלקת יצוא אוירי, פיתוח אסטרטגיית שימור לקוחות המחלקה האוירית, ושדרוג שיטות מכירה במחלקה. בין היתר יפעל בן יקר לקידום הפעילות מול סניפי KUEHNE + NAGEL העולמי.  
 
אבי בן יקר הגיע מחברת שילוח גדולה אחרת, שם שימש כמנהל מחלקת היצוא האוירי, והיה אחראי אישית לתפעול לקוחות אסטרטגים של החברה.
 
בנוסף, במסגרת שינוי ארגוני מקיף במחלקה האוירית של K+N ישראל מונה לאחרונה שלום תורג'מן למנהל סניף נתב"ג האחראי בין היתר על ארגון שיטות העבודה וקביעת אסטרטגיה תפעולית לצורך שדרוג רמת השירות ללקוחות מחלקת היצוא האוירי של K+N ישראל. זהו לא התפקיד הבכיר הראשון של שלום תורג'מן, שבעברו ניהל את מחלקות היצוא האוירי של שתי חברות שילוח מהגדולות.
 
על קליטת העובדים הגיב מנכ"ל K+N ישראל, מר יוסי כהן: "איננו קופאים על השמרים וממשיכים להשקיע בקליטת כח אדם איכותי היודע לתפעל את הצרכים המתקדמים של לקוחות אסטרטגיים. קליטתם של שני "אריות" כבן יקר ותורג'מן, ששמם הולך לפניהם בשוק, הדגישה את המחויבות והאסטרטגיה של K+N למתן שירות ללקוח מעבר לציפיותיו, ומבססת את K+N ישראל כאחד הגופים המובילים בתחום".