מחלקת שירות הלקוחות ב- DHL ישראל החלה לפעול בחלוקה גיאוגרפית בעולם

מחלקת שירות הלקוחות תחל לפעול לפי חלוקה לאזורים בעולם: אירופה, אמריקה, המזרח הרחוק; דוני שובה, סמנכ"ל שירות ותפעול: החלוקה הביאה להתמקצעות שירות הלקוחות מול היעדים בתחמי מיסוי, מנהגים ותרבות מקומית המשפיעה על תהליך השילוח


00:00 ,02.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

DHL משדרגת את ממשק הפעילות מול יעדי המשלוח: פועלת באמצעות דסקים בחלוקה גיאוגרפית בעולם - מחלקת שירות הלקוחות עובדת לפי חלוקה לאזורים בעולם: אירופה, אמריקה, המזרח הרחוק; דוני שובה, סמנכ"ל שירות ותפעול: החלוקה הביאה להתמקצעות שירות הלקוחות מול היעדים בתחמי מיסוי, מנהגים ותרבות מקומית המשפיעה על תהליך השילוח
 
מחלקת שירות הלקוחות של חברת DHL ישראל החלה לפעול על פי דסקים בהתאם לאזורי היעד של המשלוחים: דסק אירופה; אמריקה (צפון ודרום); ודסק המזרח הרחוק ואוסטרליה. ב- DHLמציינים שהפעילות החדשה מאפשרת התמקצעות גבוהה יותר ושיפור השירות ללקוח. מחלקת שירות הלקוחות של DHL אחראית בין היתר על המעקב אחר המשלוחים, עדכון של הלקוח באשר להתקדמות המשלוח וטיפול בזמן אמת בכל עיכוב או בעיה בדרך.
 
לדברי דוני שובה, סמנכ"ל השירות והתפעול של DHL ישראל, היתרונות בפעילות החדשה על פי דסקים גיאוגרפיים, הנם רבים: "כל דסק מתמקצע ולומד היטב את תקנות המכס, המנהגים המקומיים, ימי השבתון ושאר המאפיינים האזוריים המשפיעים על המשלוח. הצוותים מפתחים קשרים עם בעלי תפקידים בכל מדינה. וכמובן שכל דסק מפיץ עדכונים בנושאים שעלולים להשפיע על המשלוח, לתועלת כלל לקוחות DHL".
 
בנוסף, מסביר שובה, החלוקה החדשה יצרה ממשק פעילות מתואם ומתוזמן היטב מול היעדים ובכך צמצמה את זמן התגובה לטיפול במשלוחים מעוכבים, שעות העבודה החדשות מאפשרות לזהות עיכובים בזמן אמת ולהגיב על כך במהלך יום העבודה במדינת היעד ובכך להבטיח מסירה מהירה יותר של המשלוחים.
 
"במרבית האזורים מולם אנו עובדים, קיים הפרש שעות משמעותי, ומעתה תוכל מחלקת שירות הלקוחות להתאים את יום העבודה שלה ליום העבודה ביעדים השונים", ציין שובה. לדבריו, שעות הפעילות של מחלקת שירות הלקוחות של החברה מותאמות מעתה לזמני הפעילות בחו"ל. המחלקה עומדת לשירות הלקוחות בימים שני עד  ששי משעה 06:00 כל בוקר ועד השעה 23:00 בלילה.
 
DHL ישראל, חברת בת של DHL העולמית, מנוהלת על ידי דוד בונדי, המשמש גם כיו"ר חטיבת הבלדרים באיגוד לשכות המסחר.